Rabu, 11 September 2013

KUALA LUMPUR DAN PUTRAJAYA DI TERIMA MUSIBAH.

Saya berdoa kepada allah swt supaya malaysia di terima bala dan musibah ke atas negara malaysia anak haram,celaka,musibat mudah-mudahan kuala lumpur dan putrajaya di terima musibah kerana menteri-menteri yang gila kuasa dan pangkat tidak memikir masalah rakyat.Bagi saya malaysia adalah sebuah negara syaitan dan iblis cekik kedarah duit rakyat seperti astro,barang naik dan mahal,saman.Sepatutnya allah swt di turunkan bala dan musibah ke atas syaitan-syaitan menteri yang hisap darah duit rakyat malaysia.Saya berdoa kepada allah supaya malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain,Kerana merekalah rakyat menjadi papa kendana minyak naik,barang pun mahal tidak cukup pula pihak polis cekik kedarah duit saman rakyat Bagi saya semua menteri-menteri makan duit haram patut perangai mereka pun seperti dajjal,syaitan,iblis,yakjuj makjuj serta makan duit haram rakyat.Sepatutnya allah swt di turunkan bala dan musibah ke atas syaitan-syaitan durjana ini.Mudah-mudahan allah swt akan turunkan bala di malaysia ini.Saya bersyukur kepada allah swt kerana makbul permintaan hambanya ini.Saya juga berdoa kepada allah swt supaya kuala lumpur dan putrajaya di terima musibah seperti negara-negara lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin