Selasa, 11 Oktober 2011

ALLAH TUNJUKAN KEPADA HAMBANYA DAN TURUNKAN BALADI MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai saya amat berbangga sekiranya dunia ini kiamat.Saya bersyukur kepada tuhan sekiranya dunia ini hancur dengan lebur dan tahi bintang turun ke bumi.Masa tu barulah tahu bagaimana keadaan sekiranya berlaku kiamat.Bagi orang yang tidak sedarkan diri gila kuasa dan pangkat termasuklah kepada polis kehadarah duit saman masyarakat biarlah tuhan turunkan bala di malaysia.Saya memang suka sekiranya tuhan turunkan bala di malaysia seperti negara-negara lain.Saya amat kasihan kepada negara-negara lain tiap-tiap tahun terima bencana.Saya sebagai hamba berharap kepada tuhan yang maha esa tunjukanlah kekuasaan mu ya allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin