Khamis, 13 Oktober 2011

SELAMATKAN CINTA KITA.

1. Adakah Seni Selamatkan Cinta ini untuk Mat Jiwang sahaja?
Tidak! Seni Selamatkan Cinta ini adalah untuk semua orang yang mahu menghargai cinta. Ramai jejaka macho tidak tahu menghargai teman mereka dan akhirnya teman mereka menderita. Apabila gadis idaman mereka lari kepada lelaki lain yang lebih romatik, baru jejaka perasan macho tadi terpinga-pinga. Jangan jadi pencinta perasan. Pastikan anda dapat memenuhi keperluan pasangan anda.
2. Saya belum kahwin lagi, sesuaikah untuk saya baca Seni Selamatkan Cinta ini?
Ebook Seni Selamatkan Cinta ditulis dengan teliti sebagai panduan menyelamatkan hubungan. Ia telah diuji dan digunakan dengan jayanya oleh pasangan kekasih, pasangan tunang dan juga mereka yang telah berumah tangga. Jika mereka boleh, mengapa tidak anda?
3. Saya seorang lelaki, adakah ebook Seni Selamatkan Cinta ini sesuai untuk saya?
Ebook Seni Selamatkan Cinta ini amat digalakkan untuk lelaki membacanya. Tidak ramai lelaki yang sedar bahawa mereka kurang kemahiran bercinta. Ayat yang jiwang, tidak sama dengan ayat yang romantis.
Jika anda boleh berpenampilan macho dan pada masa yang sama berjiwa romantis (dengan panduan ebook SSC), anda akan menjadi lelaki gentleman idaman dan rebutan wanita! Dijamin.
4. Saya seorang wanita, adakah ebook Seni Selamatkan Cinta ini sesuai untuk saya?
Sesuai. Selama ini anda sering membaca dan dihidangkan dengan novel fantasi cinta. Namun, selain dari motivasi yang banyak diberikan, anda jarang diajar mengenai langkah demi langkah untuk membina hubungan bahagia. Seni Selamatkan Cinta ini ditulis oleh lelaki, secara rasional dan praktikal disamping mengambil kira aspek emosional wanita.
Dengan panduan ebook Seni Selamatkan Cinta, anda akan dapat merealitikan fantasi cinta anda. Anda akan dapat memahami pasangan anda dengan lebih baik dan pasangan anda akan turut terpesona dan memahami anda dengan lebih baik juga!
Tidak kah dunia pada ketika itu indah? ;)
5. Adakah ebook Seni Selamatkan Cinta ini akan membuatkan saya kelihatan desperate?
Saya tanya anda satu soalan kembali. Adakah menyelamatkan cinta itu sesuatu yang desperate? Adakah wajar ia dipanggil desperate? Cinta itu suci, adakah untuk menyelamatkan sesuatu yang suci itu desperate?
Jawapan kami tidak. Menggunakan panduan Seni Selamatkan Cinta bukan desperate. Sebaliknya bijak dan matang. Kenapa?
Menyelamatkan cinta dengan merayu-rayu adalah desperate. Menyelamatkan cinta dengan menangis adalah desperate. Tetapi dengan panduan Seni Selamatkan Cinta, anda melakukannya secara berstrategi, sistematik dan saintifik.
Ini bukan desperate, tetapi bijak dan rasional.
6. Bagaimanakah saya boleh membayar untuk ebook ini?
Kami menerima pembayaran dalam bentuk Online Banking melalui Maybank2u, CIMB Clicks, Bank Deposit (walk in) melalui Maybank dan CIMB Bank, Wang Pos/Cek (alamat dan nombor akaun akan diberi setelah borang tempahan diisi). Kami juga menerima bayaran melalui kredit kad.
7. Bilakah saya akan menerima tempahan saya, saya memerlukan panduan Seni Selamatkan Cinta ini sesegera mungkin?
Kami memahami masalah anda. Anda akan mendapat tempahan anda secara download sejurus selepas pembayaran anda disahkan. (Maksima 24 jam) Jika anda membayar tambahan untuk pembelian anda dihantar menggunakan CD ke rumah anda, anda akan diberikan link untuk download juga. Sebagai tambahan, pakej anda juga akan dipos ke alamat yang diberi dalam tempoh 2 minggu maksimum.
8. Apakah itu e-book?
Ebook adalah buku elektronik yang sesuai di baca di komputer. Anda juga jika mahu boleh mencetaknya. Ebook bermaksud anda ada lebih pilihan cara untuk menikmati pembacaan anda. Anda tidak terhad kepada saiz buku. Bahkan saya secara peribadi sering mencetak ebook di atas kertas A4 yang besar dan boleh diconteng untuk membuat nota ketika membaca.
9. Apakah transaksi saya selamat?
Transaksi anda di Internet dijamin selamat kerana segala urusan berkaitan kewangan diuruskan oleh mereka yang pakar menggunakan industry grade encryption. Pembayaran anda diuruskan oleh Maybank, CIMB dan juga Paypal yang bertanggungjawab memproses berbillion dollar transaksi setahun di Internet.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin