Sabtu, 18 Jun 2011

ADAKAN DRAMA KHAS ATAU FILEM THAI DI TAYANG STESEN TV DI NEGARA MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada penyiaraan stesen tv RTM menyiarkan drama atau filem thai di malaysia.Saya sebagai penonton berminat dengan gambar filem thai.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan semua gambar hindi,india cina gambar thai tidak di tayang.Bagi saya sebagai seorang rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada penyiaraan RTM supaya adakan gambar filem atau darma thai di tayang di malaysia setiap hari.Saya bukan hendak kutuk kepada penyiaraan tv tidak kiralah sama ada tv berbadan kerajaan mahupun swasta drama dan filem thai tidak pernah di tayang langsung.Adakah ini satu perbezaan antara kaum cina,india  dan lain-lain bangsa ada drama di tayang di tv gambar thai tidak ada.Adakah ini satu perbezaan antara masyarakat siam dengan masyarakat yang lain di beri beza dan ada layanan sekiranya masyarakat siam tidak layan.Saya sebagai rakyat yang tidak berpuas hati di atas sikap pihak penyiaraan stesen tv tidak mengambil perhatian terhadap peminat stesen tv di malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin