Isnin, 20 Jun 2011

PETUA TRADISI AIR MANI ISTERI.

Bahan:-
- seketul gula batu
- limau nipis saiz biasa 1 biji
- air suam setinggi seruas jari (disukat dlm gelas biasa)
Cara penyediaannya:-
- tumbuk gula batu hingga lumat
- masukkan kedalam gelas air suam
- perah limau nipis ke dalam gelas ramuan tadi
- kacau hingga sebati
- selawat 3 x sambil niat moga ramuan ini menjadi ubat yg mujarab dengan izin Yang Maha Esa
- minum hingga abis
Ianya boleh diminum sama ada pagi atau malam ikut kesesuaian.
Petua ini juga boleh melangsingkan badan isteri .
Selamat Mencuba!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin