Khamis, 16 Jun 2011

NEGARA YAHUDI PALING ZALIM DI DUNIA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada semua umat islam di dunia supaya dapat memberi satu bantahan ke atas zionis yahudi yang tidak berhati perut terhadap rakyat palestine yang tidak berdosa atas kekejaman yahudi dan di tindas oleh puak zionis yahudi.Bagi pandangan saya sesiapa yang ingin berjuang kerana Allah Taala perlu memahami apa yang di keluarkan oleh al quran.Saya memberi cadangan saya kepada umat islam sesiapa yang berani bom di negara yahudi itulah yang tepat.Bagi pandangan saya sekiranya bom di tempat yang tidak tentu hala kerana membunuh orang yang tidak berdosa.Sekiranya ingin berjuang untuk agama islam lebih baik bom di negara yahudi.Saya berasa sungguh kasihan orang yang tidak berdosa mati.Saya juga berharap kepada umat islam di dunia perlu sedar jangan membunuh orang yang tidak berdosa.Sekiranya ingin berjuang lebih baik bom di negara israel.seperti presiden tehran ahmad nijab berkata negara israel perlu padam peta dunia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin