Khamis, 23 Jun 2011

MINYAK PENGASIH.

Minyak pengasih ini berasal dari Alam Bunian yang diramuankan oleh Puteri Bulan Suli yang tinggal di Sadim(Alam Bunian).Ramuannya terdiri daripada 28 jenis air mata binatang dan 5 helaian rambut Puteri 5.Telah ditapakan selama 82 hari berturut-turut disebuah Gua Cahaya.Kemudiannya di campur pula dengan bunga-bunga terpilh dari alam bunian seperti bunga Delima, Bunga Kias Malam, Bunga Merah Embun, Bunga Seri pagi dan lain-lain lagi.Kemudian minyak tersebut diserahkan pula kepada guru Puteri Bulan Suli iaitu Panglima Regas Panji Patih untuk di isinya penjaga-penjaga bagi setiap minyak.Antara nama penjaga yang diamanahkan itu ialah Puteri Gunung Hitam, Panglima Wahid, Tok Daim Kilat, Puteri Kuning dan Tok Begandi.Dan Akhirnya sekali barulah ianya dihantar kepada hamba.

Keindahan

Yang memakainya pada diri sendiri akan terpancar daya pengasih yang amat kuat dan ampuh ,sehinggakan ramai yang menyayangi dan mengasihi anda.Sesuatu yang anda sendiri tidak terjangka di akal fikiran
Apabila ia dicalip atau di kenakan pada kulit seseorang maka seluruh jiwa dan raganya akan menjadi milik anda.


Penjagaan

Diasapkan pada kemiyan Arab sebulan sekali.Tidak boleh dibawa masuk ke dalam tandas.Tidak boleh makan ikan Patin!

1 ulasan:

  1. saya mahu 1 botol aje minyak pengasih ni ada lagi tak?Ada kah ini jenis laju cepat instan kesan pengasih atau lambat kesan,lepas colek pada orang akan ambil masa lebih 1 hari baru nampak kesan?email saya aloev165@gmail.com

    BalasPadam


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin