Selasa, 14 Jun 2011

PARTI DEMOKRAT ABHISIT.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berdoa semoga parti demokrat thailand berjaya dan menang.Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berbangga sekiranya menang dan dapat meraihkan kerusi parti.saya berharap parti demokrat dapat menang dan berjaya dalam pilihan raya tahun ini.Semoga parti thai rak thai kalah pada bulan julai ini.Saya berdoa semoga parti abhisit dapat meraihkan kerusi parti tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin