Khamis, 23 Jun 2011

DEMOTRASI SECARA AMAN .

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan kepada kumpulan penunjuk perasaan supaya membuat demostrasi dengan secara yang aman dan tidak melibat dengan kaum.Bagi pandangan saya penujuk perasaan perlu memberi satu pandangan kepada kerajaan ini tidak sekiranya kes Anwar Ibrahim banyak yang di bantah berkenaan dengan lain-lain seperti barang naik harga,minyak,gula,parabola dan lain-lain tidak ada.sekiranya kes anwar betapa banyak.saya pun berasa hairan rakyat malaysia kenapa sekiranya ketua pembangkang perlu mengambil berat.Bagi pandangan saya rakyat malaysia perlu berfikir nasib rakyat bukan untuk ketua pembangkang cuba kita lihat di negara lain seperti Indonesia,Filipina,Brazil,Amerika mereka menujuk perasaan dengan secara yang baik berkenaan dengan harga barang,minyak dan lain-lain lagi.Mereka menunjuk perasaan berkenaan membantah minyak naik harga supaya kerajaan dapat mengurangkan harga yang berpatutan.Ini tidak rakyat malaysia menunjuk perasaan berkenaan dengan ketua pembangkang.Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai bukan untuk menghasut kepada rakyat malaysia tapi kita berfikirlah.Saya memberi pandangan saya kepada rakyat untuk kebaikan bersama satu malaysia. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin