Jumaat, 17 Jun 2011

MEMANSUHKAN UNDANG-UNDANG UJIAN BERTULIS DI NEGARA MALAYSIA DAN TIDAK PERLU DI GUNAKAN DI MALAYSIA KERANA DI SEBABKAN MERUGIKAN MASA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya kerajaan dapat mengubalkan undang-undang ujian bertulis bagi kelas E untuk lori dan bas sahaja dan tidak perlu di gunakan di malaysia.Bagi pandangan saya sekiranya gagal dalam ujian bertulis perlu di ambil semula dan kena bayar RM 30.00 Jadi masa pun rugi saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai berasa hairan menteri mana yang gatal dan gila tukar undang-undang seperti ini.Bagi pandangan saya undang-undang dulu sudah cukup elok apa menteri dulu dah termaktub dalam akta perlembagaan.Bila masa sekarang undang-undang pun dah jadi gila seperti contoh lampu motor hadapan sentiasa di buka samalah kelas E kena ambil ujian bertulis semula kemudian baru buat pratikal dan selepas itu baru test dengan JPJ untuk mendapat chapress.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin