Selasa, 28 Jun 2011

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA RAKYAT SATU MALAYSIA YANG MELAYARI BLOG SAYA CINRAI.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua satu malaysia yang melayari blog saya cinrai.Saya juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang melayari blog saya cinrai.Semoga anda semua satu malaysia dapat menyokong saya dalam blog saya ini.Apa yang saya cerita di dalam blog ini adalah untuk kebaikan bersama.Saya juga memohon maaf sekiranya ada kesilapan saya di dalam blog ini,kepada anda semua jangan terasa serta kecil hati.Selamat melayari blog saya ini.Jika boleh saya mahu blog saya ini di sebarkan kepada semua rakyat satu malaysia.Saya minta kepada anda semua tolong sampaikan kepada rakan-rakan anda yang berada di mana-mana sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin