Rabu, 9 Disember 2009

ADAKAN SIARAN RADIO THAI MALAYSIA DI UTARA

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia mencadangkan agar pihak penyiaraan RTM supaya adakan rancangan-rancangan siaran radio melalui siaran radio thai malaysia di utara semanjung .Saya juga sebagai rakyat malaysia berkerturunan siam menyuarakan kepada pihak Jabatan Penyiaran Malaysia supaya adakan siaran radio thai seperti siaran radio Cina,India,Orang Asli dan lain-lain yang terdapat siaran radio di Malaysia sebelum menjelang 2020.Saya berharap agar pihak penyiaraan tidak mengasingkan masyarakat siam malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin