Rabu, 9 Disember 2009

BERSYUKUR KEPADA ILLAHI

Kita sebagai umat islam harus bersyukur kepada Allah S.W.T kerana di beri kemudahan kepada kita dengan adanya akal fikiran yang baik serta tidak cacat anggota badan.Sebagai umat islam haruslah bersyukur kepada allah walau apapun terjadi musibah atau tragedi seperti sunami di indonesia,india dan lain-lain negara,Kita harus sedar bahawa Allah yang maha kuasa dan maha adil.Kita sebagai hamba kena terima dan banyak bersabar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin