Rabu, 23 Disember 2009

BAHASA LAOS SAMA SEPERTI BAHASA THAI.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berkerturunan siam memberi satu gambaran bahawa bahasa laos sama menyerupai seperti bahasa thai,ia adalah sama kecuali bahasa laos berlain sedikit,seperti indonesia dan malaysia cuma percakapan dialek berbeza seperti contoh indonesia selamat sore-malaysia selamat pagi samalah bahasa laos sawatdikap,sabaidee thai-sawatdikap dan sabaidee.Senang dan mudah belajar bahasa asing cuma kita minat dan rajin menguasai bahasa asing itu sahaja,sesiapa yang minat boleh berhubung dengan saya.Hantarkan email anda atau sms kepada saya bila-bila masa saya akan layan dan mengajar anda di mana anda berada harga untuk belajar tidak mahal.Sekiranya hendak tahu lebih lanjut hubungi saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin