Rabu, 23 Disember 2009

ADAKAN SIARAN RADIO ASIAN DI MALAYSIA.

Saya sebagai peminat setia radio RTM ingin membincangkan supaya negara kita adakan rancangan-rancangan yang lebih menarik melalui saluran stesen radio malaysia dengan adanya pelbagai bahasa yang ada di saluran radio seperti Cambodia,Filipina,Indonseia,Thailand,Brunei,Vietnam,Laos dan Timor Leste dengan adanya program rancangan radio asia.Saya sebagai rakyat hanya memberi satu pendapat serta pandangan saya kepada pihak kementerian telekomunikasi supaya rakyat dapat memahami dalam sesuatu bahasa yang di minati oleh masyarakat satu malaysia,seperti yang terdapat sekarang iaitu stesen radio cina dan india di malaysia,Semoga negara malaysia ada perubahaan wajah yang baru sebelum menjelang 2020.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin