Jumaat, 11 Disember 2009

MINTA SOKONGAN DARI ANDA SEMUA YANG MELAYARI BLOG.

Saya sebagai pengarang di dalam blog ini mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua yang sudi melayari blog saya ini,Justeru itu saya minta kepada anda semua supaya permohonan kita dapat di laksanakan oleh pihak kementerian telekomunikasi untuk memberi lesen secara sah di negara ini menggunakan parabola seperti cina dan india memasang parabola.Saya minta kepada anda semua untuk memberi sokongan kepada saya.Saya juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakyat satu malaysia yang melayari blog saya ini.-SEKIAN TERIMA KASIH.BERSATU KITA TEGUH,BERCERAI KITA ROBOH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin