Rabu, 9 Disember 2009

PANGGILAN KECEMASAN HARUS DI BERI PERHATIAN

Saya sebagai rakyat malaysia ingin mempersoalkan kenapa ada pihak yang tidak bertanggungjawab membuat panggilan palsu,pada hal panggilan kecemasan hanya untuk kecemsan sahaja.Sebagai manusia harus berfikiran yang rasional panggilan kecemasan hanya terjadi perkara yang tidak di ingini berlaku kepada seseorang,Sekiranya panggilan palsu maka pihak seperti contoh bomba tidak mempercayai bahawa ada kebakaran yang berlaku di kawasan tempat kejadian,Saya berharap kepada anda semua supaya tidak mengulangi perkara yang sama berulang.Kita sebagai rakyat malaysia harus berkerjasama antara satu sama lain.Jangan membuat panggilan palsu,Kerana anda orang yang ada kecemasan di jadikan mangsa panggilan palsu.Saya berharap agar pihak yang berwajib mengambil tindakan yang lebih baik berbanding sebelum ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin