Rabu, 16 Disember 2009

MASYARAKAT SIAM DI MALAYSIA SAMA TARAF SEPERTI MASYARAKAT MELAYU.

Assalamulaikum Salam Satu Malaysia dan Sawatdikap,
Saya sebagai rakyat siam malaysia kagum kerana masyarakat siam boleh hidup seperti kaum melayu dengan cara kedudukan seperti melayu serta dari segi pemakanan,rumah,pakaian dan bumiputera boleh dapat dan boleh di terima dari segi pelajaran dan lain-lain.Walaupun saya sebagai rakyat siam malaysia saya berasa syukur kerana di beri peluang untuk masuk bumiputera serta masuk Barisan Nasional dan UMNO berbanding dengan kaum-kaum lain yang terdapat di malaysia.Saya berasa amat gembira dan kagum kerana di beri peluang kepada masyarakat siam malaysia bumiputera.Terima Kasih Kepada Kerajaan Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin