Sabtu, 26 Disember 2009

JAGALAH HARTA BENDA AWAM.

Saya sebagai rakyat yang prihatin memberi pandangan saya kepada semua rakyat satu malaysia supaya menjaga harta benda awam seperti pondok telefon,tandas awam dan lain-lain lagi.Saya berasa sayang seperti pondok telefon di beri kemudahan oleh pihak telekom tapi telefon tidak boleh di gunakan dan tidak boleh berfungsi lagi kerana gagang telefon hilang,wayar telefon hilang dan rosak,kita sebagai manusia haruslah berfikir kerana di beri akal oleh Allah kepada kita supaya berfikir dengan akal yang sempurna serta boleh berfikir yang mana baik dan buruk.Sepatutnya kita sebagai manusia boleh berfikir,Saya berasa bersimpati kepada pengguna yang mengunakan pondok telefon sekiranya ada kecemasan seperti bersalin dan kebakaran jadi bagaimana hendak di hubungi?.Jagailah harta benda awam seperti harta benda kita sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin