Jumaat, 11 Disember 2009

PENGAMBARAN FILEM KEBANYAKAN DI AMBIL RUMAH ORANG YANG BERADA.

Saya sebagai peminat setia filem melayu untuk memberi satu pendapat yang boleh berkongsi bersama dengan anda.Saya juga berasa hairan kenapa filem melayu kebanyakkan ambil rumah orang yang berada?,Jika hendak banding dengan negara indonesia pengambaran filem memang bagus kerana indonesia pengambaran mereka terkenal serata negara,jika hendak di bandingkan dengan malaysia pengambaran filem di sini.Jika kita lihat filem indonesia perbandingan filem malaysia kerana perwatakan mereka tidak sama,Seperti contoh pengambaran hantu mengenai cerita seram indonesia tayangan mereka seperti nampak yang betul dan jelas.Saya memang berminat pengambaran filem indonesia dan Thailand.Walaupun pengambaran filem indonesia ada yang menunjukkan seorang itu dalam kesusahaan dan kemiskinan rumah mereka yang daif bukan seperti di malaysia semua di ambil rumah orang yang kaya.Walaupun saya sebagai peminat filem thailand dan indonesia kebanyakkan dalam cerita ini mengenai nasib yang kesusahaan seperti orang miskin berhadapan dengan orang yang kaya antara orang kaya dengan orang miskin,Pengambaran filem di sini kebanyakan kurang memuaskan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin