Ahad, 27 Disember 2009

JABATAN AGAMA ISLAM PERLU MEMPERTINGKATKAN LAGI KAWALAN PEMERIKSAAN KE ATAS KUMPULAN AJARAN SESAT YANG MENYELEWENGKAN AKIDAH UMAT ISLAM.

Saya sebagai umat islam memberi satu pandangan saya kepada Jabatan Agama Islam Malaysia supaya mempertingkatkan lagi kawalan tahap pemeriksaan kumpulan ajaran sesat yang menyelewengkan akidah umat islam dan semakin menjadi-jadi di malaysia ada mengakui sebagai rasul,tuhan dan sebagainya.Saya sebagai umat islam meminta kepada pihak jabatan agama islam supaya mempertingkatkan lagi kawalan pemeriksaan kumpulan ajaran sesat dan lain-lain lagi,Supaya masyarakat di kalangan antara kita tidak mudah terjerebak dengan dakyah-dakyah kumpulan ajaran sesat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin