Khamis, 24 Disember 2009

KEBANYAKKAN PELAJAR DARI LUAR NEGARA YANG DATANG KE MALAYSIA HANYA UNTUK MELAKUKAN JENAYAH.

Saya sebagai rakyat tidak setuju kerana kebanyakkan pelajar yang datang dari luar negara hanya untuk melakukan jenayah dimalaysia bukannya untuk menimba ilmu pelajaran hanya semata-mata untuk melakukan perbuatan jenayah seperti menculik,mencuri,memperkosakan anak gadis melayu dan sebagainya.Bagi saya sepatutnya pihak kementerian mahu mengambil satu tindakan sebelum menjadi terlambat,Bagi pandangan saya sepatutnya pihak kementerian mahu mengurangkan pengambilan pelajar asing ke malaysia terutamanya pelajar dari Afrika,Nigeria dan lain-lain negara lagi.Sepatutnya pihak kementerian mengambil langkah-langkah yang penting bagi menggelakan perkara yang tidak ingini berlaku pada seseorang.Bukan kata setakat pelajar asing ke malaysia sahaja malah pekerja asing ke malaysia,sepatutnya pihak kerajaan harus berfikir di manakah anak masa depan negara.Sekiranya di beri peluang kepada orang luar untuk berkerja di Malaysia.Sanggupkah melihat anak malaysia menjadi jenayah kerana peluang di beri kepada orang luar.Berfikir-fikirlah.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin