Isnin, 28 Disember 2009

ADAKAN SIARAN TAYANGAN GAMBAR ASIAN DI TV MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin mempersoalkan kenapa negara malaysia tidak di tayang di dalam tv mengenai cerita-cerita yang menarik di dalam tv?.Bagi saya jika boleh adakan rancangan yang lebih menarik tidak kira sama ada rancangan di dalam negara atau asia tenggara,Sepatutnya pihak tv swasta mengadakan rancangan yang memberi satu kebaikan kepada masyarakat mengenai orang yang susah,serta memberi pengajaran kepada kita semua ini tidak semua filem barat tidak kira sama ada gambar bagus atau tidak ikut kehendak syarikat tv sahaja di tayang,Kita sebagai negara anggota asian mengadakan pengambaran filem yang terbaik untuk semua masyarakat satu malaysia tidak kira bangsa,agama serta budaya untuk melihat persembahan yang terbaik dari filem asia tenggara.Saya berharap agar pihak rancangan tv memberi satu gambaran yang terbaik untuk penonton semua di malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin