Khamis, 24 Disember 2009

PENIAGA HARUS MENJAGA KEBERSIHAN DI SEKITAR KAWASAN GERAI.

Saya sebagai pelanggan ingin memberi kongsi bersama di dalam blog ini adalah tujuan untuk memperingatkan kepada peniaga-peniaga di malaysia supaya menjaga kebersihan di sekitar kawasan gerai,Supaya pelanggan pun ingin masuk ke gerai,sekiranya gerai tidak di jaga dengan baik maka pelanggan pun kurang.Saya berharap agar pihak kementerian kesihatan malaysia dapat memantau gerai-gerai yang kurang menjaga kebersihan dapat mengambil tindakan terhadap peniaga,supaya dapat menjaga kebersihan di dalam atau di luar gerai.Semasa saya pergi ke gerai di Alor Setar,Kedah tidak di sebut nama saya berasa geli kerana gerai itu sangat kotor dengan adanya sampah,binatang seperti lipas dan semut.Saya berharap kepada peniaga supaya dapat menjaga kebersihan sekitar gerai untuk menggelak sebarang penyakit yang melanda ke atas seseorang.Jika boleh kita hindarkan penyakit yang boleh menyebabkan sakit perut atau sebagainya dan elakkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin