Selasa, 22 Disember 2009

PERSATUAN TEKSI HARUS MENURUNKAN HARGA TAMBANG TEKSI DI MALAYSIA.

Saya sebagai pengguna teksi ingin menyuarakan kepada persatuan teksi supaya dapat di kurangkan lagi harga tambang yang terlalu tinggi supaya persatuan teksi dapat mengambil satu langkah yang baik untuk mengurangkan harga tambang yang melonjak begitu tinggi,Justeru itu saya berharap agar persatuan teksi dapat di kurangkan lagi harga tambang teksi,setakat yang berkadar sahaja jangan ambil terlalu yang tinggi.Saya berharap agar pihak berwajib mengambil langkah-langkah yang serious untuk menggelakan di kena tipu dan boleh menyebabkan penumpang teksi di kena perdaya oleh pemandu teksi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin