Selasa, 29 Disember 2009

PELATIH PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA PERLU DI ASINGKAN ANTARA PELATIH LELAKI DAN PELATIH PEREMPUAN.

Saya bercadangkan supaya pihak PLKN perlu di asingkan antara pelatih-pelatih lelaki dan perempuan,bagi mengelakkan perkara yang tidak dingini berlaku ke atas pelatih perempuan.Saya sebagai rakyat malaysia untuk membincangkan supaya permohonan saya dapat di terima oleh pihak kementerian pertahanan malaysia.Saya juga berharap agar pihak PLKN dapat menerima cadangan dari rakyat malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin