Isnin, 14 Disember 2009

BENARKAN RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA DI MALAYSIA.

ASSALAMUALAIKUM,SAWATDIKAP,SALAM SEJAHTERA DAN SALAM SATU MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat ingin menyuarakan kepada kerajaan malaysia supaya di beri lesen secara yang sah untuk menggunakan parabola di malaysia,saya juga memang ingin membeli parabola dengan harga yang berpatutan,Bagi saya tidak sepatutnya pihak kementerian telekomunikasi merampas parabola.Pada pandangan saya sepatutnya pihak kementerian telekomunikasi memberi satu kelonggaran undang-undang yang baru untuk menggunakan parabola di malaysia,Sepatutnya pihak kementerian memberi lesen secara yang sah di malaysia menggunakan parabola,Saya berharap agar Dato Sri Utama Rais Yatimdapat menunaikan janji dato kepada rakyat satu malaysia pada 2011 yang akan datang.Sekian Terima Kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin