Khamis, 10 Disember 2009

BENARKAN RAKYAT MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA DI MALAYSIA

Saya sebagai rakyat malaysia ingin membeli parabola seperti rakyat negara lain,di sebabkan negara kita tidak di beri keputusan lagi.Saya memang berminat membeli parabola kerana harganya boleh di katakan berpatutan.Sepatutnya pihak kementerian telekomunikasi memberi peluang kepada rakyat malaysia menggunakan parabola di malaysia,Apa sebab hendak di sekat?.Bukan senjata api atau dadah,Sebenarnya kerajaan malaysia yang dengki dan khianat tidak memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola.Saya berharap kepada pihak telekomunikasi dapat memberi lesen menggunakan parabola dengan secara yang sah di malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin