Sabtu, 26 Disember 2009

MEMPERKETATKAN LAGI UNDANG-UNDANG KEMALANGAN JALAN RAYA.

Saya sebagai rakyat malaysia berasa simpati terhadap keluarga mangsa kemalangan jalan raya yang semakin meningkat di negara malaysia,di sebabkan kecuaian pemandu yang lalai serta tidak mengambil berat serta penting diri-sendiri tidak memikir keselamatan pemandu yang lain.Justeru itu saya berharap supaya pihak berkuasa mengambil perkara yang serious tidak boleh mengambil jalan yang mudah,Sepatutnya pihak berkuasa harus memikir keselamatan pengguna jalan raya yang lain tidak sewenang-wenangnya terlepas dari melakukan kesilapan harus hukuman yang setimpal terhadapnya,Jika sabitkan kesalahan hukuman tembak seperti negara-negara yang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin