Khamis, 10 Disember 2009

BENARKAN MASYARAKAT SATU MALAYSIA KEBEBASAN UNTUK MENYUARAKAN KEPADA KERAJAAN MALAYSIA

Saya sebagai rakyat malaysia memberi pandangan saya kepada kerajaan malaysia supaya di beri satu kebebasan untuk menyuarakan,Bagi saya sepatutnya kerajaan mengambil perhatian apa yang di suarakan oleh rakyat jangan ibaratkan kacang lupakan kulit selama ini rakyat yang membayar hasil cukai kepada kerajaan seharusnya kerajaan mengambil serious dan mengambil perhatian apa yang di suara oleh rakyat negara ini.Di fahamkan baru-baru ini Dato Sri Anwar adalah seorang pembelot serta pembohong kepada rakyat serta partinya iaitu Parti Keadilan Rakyat atau di gelarkan Parti Komunis Rakyat,Sepatutnya kerajaan harus memainkan peranan yang penting kepada rakyat satu malaysia.Saya berharap kepada pihak yang berwajib supaya dapat di terima oleh suara hati rakyat satu malaysia,Jangan seperti Anwar hanya mempermainkan rakyat untuk masuk partinya,dia penting ISA sahaja serta tidak penting orang lain sama ada orang susah atau senang tidak ambil kisah dan membuat kecoh di Kuala Lumpur segala harta benda rosak pada bulan yang lepas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin