Sabtu, 26 Disember 2009

MEMBERI SOKONGAN DAN PENDAPAT.

Assalamualaikum,Salam Sejahtera,Sawatdikap Dan Salam Satu Malaysia.
Saya sebagai rakyat malaysia ingin menerima pendapat atau pandangan anda kepada saya dan sokongan anda kepada saya,Jika boleh saya mahu anda memberi komen atau di mana-mana sahaja.Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua yang melayari laman blogspot saya selamat datang ke blog cinrai.Terima Kasih kepada anda semua yang sudi melayari blog saya serta rakyat satu malaysia,Jika boleh anda berikan nama anda melalui blog ini supaya saya boleh tahu siapa yang menghantar komen ini.Sebab di dalam blog ini saya berikan nama sebenar bukannya nama samaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin