Selasa, 29 Disember 2009

MENTERI-MENTERI HARUS MENJALANKAN KEWAJIPAN TANGGUNGJAWAB TERHADAP NASIB RAKYAT MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin memperingatkan kepada semua jemaah menteri jangan lupa kepada rakyat kerana rakyat mengundi serta membayar hasil cukai kepada kerajaan malaysia seharusnya menteri mengambil berat terhadap masalah rakyat jangan ibaratkan kacang lupakan kulit,Saya sebagai rakyat hanya memberi peringatan kepada menteri-menteri kabinet jangan lupa kepada rakyat,sepatutnya menteri mahu mengambil berat kepada rakyat jangan abaikan,sekiranya menteri tidak mahu mengambil berat bagaimana rakyat hendak mengundi kerana sikap menteri tidak mengambil berat terhadap rakyat.Sebagai menteri harus menunjukkan sikap keperihatinan kepada rakyatnya.Sebagai menteri mesti mengambil berat mengenai masalah tanah,kewangan,banjir,tanah runtuh,pendidikan dan sebagainya.Saya sebagai rakyat malaysia berharap agar menteri mengambil berat mengenai masalah rakyat satu malaysia.Menteri-menteri harus mengambil berat nasib rakyat malaysia serta memberi bantuan,pertolongan dan membela nasib rakyat malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin