Khamis, 10 Disember 2009

MENDENGAR KHUTBAH JUMAAT ADALAH SALAH SATU YANG BAIK SERTA MEMBERI KEBAIKAN KEPADA KITA BERSAMA DI BERI OLEH IMAM MASJID.

ASSALAMUALAIKUM,SAWATDIKAP.

Saya sebagai umat islam mendengar khutabah jumaat yang di beri oleh imam masjid bukit tinggi,kepala batas Alor Setar,Kedah baru-baru ini.Apabila saya mendengar imam memberi satu ucapan beliau semasa khutbah jumaat baru-baru ini mengatakan undang-undang manusia di endahkan,maka hukum tuhan tidak mengambil peduli dan tidak mengambil kisah,Sebagai contoh undang-undang manusia di tubuhkan dengan adanya akta seksyen dan sebagainya,sekiranya undang-undang manusia di tubuhkan boleh di ubah lain,sekiranya hukum tuhan tidak boleh dan kekal sehingga sekarang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin