Sabtu, 26 Disember 2009

SEBAGAI ARTIS MENONJOLKAN TAULADAN YANG BAIK KEPADA MASYARAKAT.

Saya sebagai rakyat malaysia memberi nasihat kepada artis janganlah merampas hak suami orang,bayangkan kita di ambil oleh suami sendiri bagaimana perasaan kita?.Tidak sepatutnya artis membuat perkara seperti ini.Jagailah nama baik dan maruah artis,Sepatutnya artis menonjolkan tauladan yang baik kepada masyarakat di malaysia,seperti contoh abby abadi pelakon gerak khas antara norman hakim dengan memey tidak sepatutnya memey menyakiti rumah tangga mereka berdua,maknanya artis sekarang tidak tahu hukum-hakam islam sama ada dosa atau tidak,tidak mengambil peduli asalkan ambil suami orang dan boleh berkahwin itu terpulanglah sama ada susah atau senang sebab itulah artis sekarang lebih teruk perangai seperti orang kafir quraisy dan ibaratkan jahil tidak mengambil berat tentang mengenai agama islam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin