Sabtu, 12 Disember 2009

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA RAKYAT NEGERI SABAH DAN SARAWAK MELAYARI BLOG SELAMAT DATANG KE CINRAI.

Saya sebagai rakyat negeri kedah mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakyat negeri sabah dan sarawak melayari blog saya ini.Saya mengambil kesempatan mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua rakyat negeri sabah dan sarawak melayari blog saya cinrai.Saya berharap kepada semua penduduk negeri sabah dan sarawak sampaikan kepada semua peminat setia blog saya ini. Saya berharap kepada semua rakyat negeri sabah dan sarawak sampaikan maklumat ini kepada semua rakyat negeri sabah dan sarawak yang minat parabola.SEKIAN TERIMA KASIH,SALAM SATU MALAYSIA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin