Khamis, 2 Jun 2011

SEMOGA RAJA THAILAND CEPAT SEMBUH DAN SIHAT.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai malay berdoa semoga raja thai cepat sembuh dari segala penyakit.Bagi pandangan saya rakyat thai harus menghormati raja thai janganlah bersikap biadap sebagai rakyat harus mentaati setia kepada raja thai.Saya teramat dukacita rakyat thai yang tidak menghormati raja thai sedang sakit dan uzur.Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai tetap berdoa semoga raja thai sihat dan sembuh segala penyakit.I LOVE THAILAND,WE LOVE THE KING,SOMPRACHAIRAN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin