Selasa, 7 Jun 2011

KERAJAAN MALAYSIA HARUS MENURUNKAN HARGA BARANG YANG MELAMBUNG TINGGI.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya dapat menurunkan harga barang yang melambung tinggi setiap tahun harga barang terlalu naik bukan semakin turun dan melambung dengan tinggi.Jadi saya sebagai rakyat memberi cadangan saya kepada kerajaan supaya tidak menaikkan harga barang.Kerajaan perlu bertimbang rasa kepada rakyat satu malaysia dapat menurunkan harga barang.Jika boleh kerajaan dapat mengurangkan inflasi harga penurunan barang yang terlalu tinggi.Bagi saya kerajaan harus mengambil insiatif kepada rakyat dan dapat menolong rakyat satu malaysia,samalah juga minyak petroleum kerajaan harus menurangkan harga minyak di pasaran serata negeri malaysia.Sebagai Kerajaan harus membela rakyat bukan memberi bebanan kepada rakyat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin