Ahad, 24 Mac 2013

BALA DAN MUSIBAH DI KULIM,KEDAH MALAYSIA

Saya bersyukur kepada Allah swt dengan limpahnya rahmat kepada hamba-hambanya allah swt memberi musibah di daerah kulim,kedah,Saya berdoa kepada Allah swt supaya daerah kulim di terima musibah.Saya berdoa kepada Allah swt semoga allah swt memberi musibah di daerah kulim kedah.Saya sebagai rakyat malaysia berdoa kepada allah swt supaya malaysia di terima musibah.Padan muka kepada semua penduduk taman perumahaan dapat terima musibah ini seperti taman kangkong,taman kucai,taman saderi dan lain-lain lagi.Alhamduliah kepada allah swt kerana memberi musibah di negara ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin