Selasa, 26 Mac 2013

MALAYSIA AKAN HURU HARA SEKIRANYA PARTI ITU MENANG


PRU 13 yang akan berlangsung pada tahun 2012 akan menyaksikan satu lakaran sejarah buat Tanah Melayu. Semenjak Pakatan memerintah beberapa buah negeri, kebelakangan ini sudah ada banyak tanda-tanda yang membuktikan orang  melayu sudah banyak memihak pada pemerintah.Banyak tertubuhnya pertubuhan-pertubuhan yang memperjuangkan nasib orang Islam dan Melayu, mereka bukan dari UMNO, tapi orang-orang yang telah sedar siapa sebenar Anwar dan agenda-agendanya yang tersembunyi yang berselindung di sebalik tudung2 bini dan anak-anaknya.

Jangkaan PRU13 ini BN akan menang besar begitu juga DAP. PAS mungkin masih lagi dapat bertahan, mungkin tidak lagi dapat menawan Kelantan dan DAP akan memang semua kerusi yang dipertandingkan di kawasan majoriti orang cina. Orang-orang cina sudah bersepakatan dan bersatu untuk menyokong DAP kerana LKY memberikan harapan agar Malaysia dan Singapore dapat digabungkan dan kerajaan mereka yang akan memerintah, memangdangkan mereka mempunyai kekuasaan ekonomi di kedua-dua negara dan mereka menjangkakan sekirannya digabungkan Cina Singapore dan Cina Malaysia, mereka akan bertambah hebat dan digeruni di Asia Tenggara setaraf dengan negara-negara maju seperti Jepun, Korea dan Eropah. Rata-rata orang cina malaysia akan bersetuju.... tak palah...kalau kita berada di tempat mereka pun kita akan menyokong DAP dan PAP.

Tapi AWAS! apabila BN menang sekali lagi, akan ada lagi rusuhan yang lebih besar tuk membuktikan PRU13 ini tidak bersih. Kali ini, campurtangan US dan sekutunya akan menegangkan keadaan yang sedia ada. Orang Melayu harus BERSATU itu adalah satu cara untuk menentang zionis, kafir yang sentiasa mahukan negara-negara Islam itu jatuh ke tangan mereka. US dan sekutunya akan mencucuk Singapore supaya menggunakan kuasa ketenteraan mereka menyerang Malaysia. Selama ini Singapore maju pun disebabkan Isareal yang banyak menyuntik dana di negara Singapore. Pasti ada sebab mengapa paksi Israel di Singapore. Tiba masanya pasti Israel akan menyerang Malaysia, tapi mereka akan bersembunyi di sebalik orang-orang cina singapore. Orang-orang cina yang bukan islam mudah dimanipulasi dan dipergunakan oleh Isareal kerana mereka tidak faham agenda sebenar orang2 yahudi. Darah mereka yang akan mengalir dahulu, mereka yang akan menjadi hamba Yahudi. Sementera puak2 Isarael zionis ini akan jadi pemerhati di belakang.



Sebelum itu, perusuh-perusuh pada kali ini akan diberikan senjata supaya polis akan bertindak lebih ganas. Serangan secara gerilla upahan akan masuk, mereka akan menggunakan senjata untuk menembak perusuh-perusuh, dan menjadikan demonstrasi berdarah...(Method yang sama yang mereka lakukan pada Mesir, Libya, Tunisia, Iraq) Pemuda-pemuda PAS taksub akan memberikan sokongan pada US dan sekutunya bagi meyerang polis dan pengawal keselamatan FRU. Mereka juga akan dibekalkan dengan senjata yang canggih. Tidak mustahil tentera US akan melancarkan serangan udara seperti mana di Libya kerana mereka penakut untuk berlawan di daratan... Orang cina akan terus berdiam diri...(baru menyesal mengenangkan nasib mereka juga akan mejadi malang kerana mereka tidak sangka akan berakhir sebegini)

Najib akan tersepit dengan pelbagai tuntutan dan pelbagai campurtangan dengan Singapore, US dan sekutunya...nasib dan masa depan orang melayu dan islam akan bertambah malang....Admin ada terfikir sekirannya US dan sekutunya Singapore melancarkan serangan darat, agak mudah bagi tentera Malaysia membalas, tapi sekirannya udara di mana mereka akan gugurkan bom-bom uranium yang berbisa? Kuala Lumpur atau Putrajaya? Di mana ramai melayu, di situlah bom itu akan di gugurkan kerana hamba-hamba zionis ini adalah cina singapore, pasti akan tumpu pada kawasan melayu dahulu....(renungkan sejenak)

Sejarah singkat negara tanah Palestine selama 66 tahun semenjak 1946 hingga 2012. 

2013 ramai orang yang menjangkakan Imam Mahdi akan muncul penyelamat umat islam di seluruh pelusuk dunia yang semakin dihimpit dengan kesengsaraan, kemaksiatan dan jauh dari jalan kebenaran....Admin merasakan 2013 adalah permulaan bagi panji hitam, bani tamim untuk muncul bagi menyelamatkan keadaan..di Tanah Melayu inilah permulaannya.... Sekarang ini pun sudah ada banyak tanda-tanda Bani Tamin, Tentera Panji Hitam itu keluar, tapi admin tidak dapat menyatakan secara spesifiknya di sini. Tapi jangan bimbang...tentera Al Mahdi akan lebih hebat, sekirannya ada gunung yang menghalang, gunung itu pun akan hancur dengan kekuatan mereka. Jin Islam akan turut serta....mereka tidak ramai, tapi kehadiran meraka akan dirasai pada mereka yang punyai secebis iman di dada. Mereka yang kuat iman dan kepercayaannya akan turut serta bersama tentera panji hitam. Jangan sesekali kita takut untuk berjuang bersama, kerana orang-orang kafir dan yahudi adalah penakut dan berselindung di sebalik senjata-senjata mereka yang canggih.

Sekali lagi saya menyeru, bersatulah wahai Bangsa Mim, kamulah Bani Tamim....tentera yang bakal membebaskan Baitulmuqaddis, membebaskan orang-orang islam yang sedang disiksa, dihina yang disesatkan oleh Zionis musuh Allah....


Ingatlah firman Allah



Kita tunggu dan lihat setakat mana kebenarannya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin