Rabu, 11 Januari 2012

ADAKAN SIARAN TV KHAS POLITIK DI MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya adakan siaran khas untuk politik di rancangan tv di malaysia mengenai rancangan siaran tv politik tidak semestinya melalui berita semasa.Apa yang saya lihat siaran tv thailand kebanyakkan ada siaran khas mengenai parti politik di thailand.Negara kita belum ada mempunyai siaran khas untuk politik.Bagi saya sepatutnya kerajaan malaysia mengadakan satu siaran khas untuk politik sahaja.Bagi pandangan saya kebanyakan siaran tv yang ada di malaysia tv 1,2,3,7,8 dan tv 9 sahaja.Sepatutnya kementerian penerangan dan komunikasi memberi satu siaran khas kepada rakyat satu malaysia dapat melihat secara langsung melalui di parlimen.Saya harap agar Y.B Dato Utama Rais Yatim menteri penerangan dan komunikasi dapat menerima cadangan dari suara rakyat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin