Jumaat, 27 Januari 2012

ORANG MELAYU HARUS BERSATU DENGAN SESAMA BANGSA DAN SEAGAMA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai ingin memberi cadangan saya kepada masyarakat melayu supaya dapat di satukan sesama bangsa janganlah berpecah belah.Kita sebagai umat islam harus di satukan dengan sesama bangsa.Janganlah jadi seperti kaum arab kerana arab sesama bangsa sentiasa bergaduh sebab itulah yahudi israel dan amerika mudah terpengaruh dengan kaum arab sampai negara arab pihak amerika ditakhluk oleh puak amerika seperti di negara iraq.Kita lihatlah sendiri apa yang berlaku dengan masyarakat arab di palestine yahudi tindas oleh puak yahudi yang di laknat oleh allah swt.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin