Jumaat, 13 Januari 2012

INIKAH UMNO YANG TIDAK MENUTUP AURAT.


UMNO hebat dalam mempertahankan agama dan bangsa tapi jahil dari sudut perlaksanaan. Akibatnya ramai anak muda yang terjerumus ke kancah penzinaan sekali gus meletakkan agama dibelakang. Pejuangan mereka bukan berlandaskan agama sebaliknya dari petunjuk APCO (Yahudi).

Cuba kita lihat pemakaian puteri UMNO yang menterinya melolong membela Islam dan adakah ini cara pemakaian Islam janaan UMNO yang kita impikan? Aurat terdedah sana-sini melambangkan seorang Islam? Sama-sama kita renungkan. Hanya kita mampu memilih pemakaian yang mana berlandaskan syariat Islam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin