Jumaat, 27 Januari 2012

CARA BERSETUBUH DENGAN PASANGAN

Ia bergantung apa yang anda maksudkan dengan melakukan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks. Melakukan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks boleh kadang-kadang bermakna beberapa aktiviti-aktiviti yang berlainan seks, tetapi biasanya ia bermakna Cara Bersetubuh Lebih Lama seks. Definisi yang paling biasa melakukan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks adalah perbuatan yang melibatkan seorang lelaki yang meletakkan ereksi zakar ke dalam faraj wanita. Cara Bersetubuh Lebih Lama seks juga mungkin digunakan untuk merujuk kepada perbuatan seks antara dua orang lelaki atau antara dua wanita.
Persetubuhan antara seorang lelaki dan seorang wanita biasanya bermula dengan kedua-duanya menjadi seksual teruja. Ini kadang-kadang dirujuk sebagai foreplay, dan mungkin melibatkan mencium dan mendukung, menyentuh setiap aktiviti seksual yang lain dan lain-lain. Foreplay adalah penting kerana ia bermakna faraj seorang wanita mula mendapat lembap dan seorang lelaki mendapat ereksi. Jika faraj wanita tidak mendapat lembap cukup, maka mempunyai Cara Bersetubuh Lebih Lama seks mungkin sukar atau menyakitkan untuknya.
Pelbagai Kondom kondom boleh mencegah kehamilan dan penyebaran STD
Jika seorang lelaki dan perempuan melakukan persetubuhan, kemudian menggunakan kontraseptif dengan betul, setiap kali, akan menghalang wanita menjadi mengandung. Jika dua orang melakukan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks dan salah seorang daripada mereka mempunyai penyakit kelamin (STD), maka mereka boleh memindahkan kepada orang lain. Menggunakan kondom adalah cara terbaik untuk mencegah jangkitan mana-mana daripada dipindahkan dari seorang ke seorang yang lain.
Jika pasangan akan menggunakan kondom untuk melindungi terhadap kehamilan atau jangkitan, mereka perlu meletakkan pada zakar lelaki sebaik sahaja dia mendapat ereksi. Sesetengah lelaki berkata, mereka bimbang tentang menggunakan kondom sekiranya mereka hilang pendirian mereka atau mempunyai kesukaran untuk meletakkan kondom pada. Anda boleh mendapat beberapa kondom dan amalan terlebih dahulu. Kondom datang dengan arahan dalam perkataan dan gambar-gambar yang menunjukkan secara tepat bagaimana untuk menggunakannya.
Selepas kondom, lelaki atau perempuan boleh memandu zakarnya ke dalam faraj. Pasangan ini kemudiannya menggerakkan badan mereka supaya zakarnya bergerak atas dan bawah dalam faraj. Ini biasanya pembersihan zakar dan membuat lelaki itu seksual teruja supaya dia telah orgasma. Pergerakan ini mungkin juga menggosok kelentit wanita (atau kawasan-kawasan sensitif di dalam faraj) supaya dia boleh mempunyai orgasma. Tetapi ini sering mengambil amalan dan sedikit uji kaji untuk mendapatkan hak!
Adakah yang mempunyai kecederaan seks?
Melakukan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks biasanya tidak menyakiti, walaupun seks kali pertama mungkin agak tidak selesa untuk wanita kerana selaput dara (lapisan nipis kulit yang sebahagiannya meliputi pintu masuk ke faraj) boleh diregangkan atau koyak. Sesetengah kanak-kanak perempuan lahir tanpa selaput dara dan ada air mata mereka apabila memasukkan tampon atau semasa sukan. Selaput dara koyak boleh menyebabkan pendarahan yang sedikit, tetapi tidak bertahan lama. Seks tidak selalunya menyakitkan bagi seorang lelaki.
Cara terbaik untuk memastikan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks sakit percuma untuk kedua-dua pasangan untuk berehat dan mengambil masa mereka.
Selepas kali pertama, seks menjadi lebih selesa. Vagina sangat elastis dan biasanya akan menampung zakar (walaupun salah satu besar) dengan mudah. Walau bagaimanapun, seorang wanita mungkin mengalami kesakitan ketika melakukan persetubuhan jika faraj tidak menghasilkan pelinciran cukup semulajadi. Tambahan cecair faraj biasanya dikeluarkan apabila seorang wanita menjadi seksual teruja untuk membenarkan zakar memasuki faraj dengan mudah. Jika seorang wanita tegang atau tergesa-gesa apabila beliau mengadakan seks, faraj tidak mungkin menjadi lembap yang cukup untuk membolehkan zakar untuk bergerak masuk dan keluar dengan lancar. Tekanan juga boleh menyebabkan otot dalam faraj sehingga secara sukarela tegang, membuat penembusan sukar dan menyakitkan. Cara terbaik untuk memastikan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks sakit percuma untuk kedua-dua pasangan untuk berehat dan mengambil masa mereka.
Pelinciran tambahan mungkin juga membantu, dan boleh dibeli daripada ahli kimia yang banyak dan beberapa pasar raya. Apabila menggunakan kondom, ia adalah amat penting bahawa suatu pelincir berasaskan air seperti KY jeli digunakan, sebagai pelincir berasaskan minyak seperti Vaseline boleh menyebabkan kondom hancur.
‘Tuduhan’ Bagaimana sebagai kehilangan keperawanan anda?
Orang yang berlainan mempunyai pendapat yang berbeza mengenai perkara ini, dan ada yang mengatakan terdapat pelbagai jenis dara. Tetapi kebanyakan orang umumnya bersetuju bahawa jika seorang lelaki atau perempuan mempunyai seks nyaring, yang Cara Bersetubuh Lebih Lama seks, maka mereka tidak lagi seorang dara. Ketahui lebih lanjut mengenai mengadakan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks untuk kali pertama.
Kedudukan terbaik untuk melakukan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks?
Terdapat cukup banyak jawatan yang berlainan bagi Cara Bersetubuh Lebih Lama seks. Salah satu yang paling biasa adalah kedudukan dakwah, di mana seorang wanita yang terletak di belakang dan seorang lelaki yang terletak di atas dia. Seorang lelaki dan wanita juga mungkin terletak pada sisi mereka, wanita itu boleh duduk di atas manusia, atau dia boleh berlutut merangkak manakala lelaki itu meletakkan zakarnya ke dalam faraj dari belakang. Jika pasangan dalam kedudukan di mana kelentit wanita tidak dirangsang, mereka boleh berbuat demikian dengan jari mereka.
Bolehkah wanita hamil walaupun dia tidak mempunyai Cara Bersetubuh Lebih Lama seks?
Ya. Pra-ejakulasi (sebelum datang), cecair pelincir yang bocor daripada zakar lelaki apabila dia teruja seksual, kadang-kadang boleh mengandungi sperma. Jika sebelum datang atau air mani (yang datang) masuk ke dalam atau di sekitar pintu masuk ke faraj, ini boleh membawa kepada kehamilan. Jangkitan kelamin juga boleh disampaikan melalui pra-datang dan air mani.
Air mani dan pra-datang boleh dipindahkan ke faraj pada jari atau permainan seks, jadi ia penting untuk memastikan mereka yang bersih dan dibasuh sebelum mereka pergi anyway berhampiran faraj wanita.
Apakah seks berasa seperti?
Perkara yang sama berlaku kepada badan-badan kebanyakan orang apabila mereka melakukan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks – mereka mendapat sensitif dan hangat dan gembira dan boleh mempunyai orgasma. Menikmati aktiviti seksual dengan orang lain boleh didapati sama ada anda telah orgasma atau tidak. Tidak dapat mempunyai orgasma dengan orang lain tidak bermakna yang anda tidak mewah mereka atau kasih sayang mereka. Emosi anda mungkin berbeza setiap kali anda mempunyai pengalaman seks, bergantung pada keadaan. Melakukan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks boleh menjadi salah satu pengalaman fizikal dan emosi yang paling sengit dan menyeronokkan seseorang boleh mempunyai. Tetapi ia tidak akan sentiasa indah.
Bagaimana anda mempunyai orgasma?
Apabila keseronokan seksual membina dan mencapai puncak seseorang mungkin mengalami orgasme, juga dikenali sebagai klimaks, atau ‘akan datang’. Keseronokan seksual mungkin bermula dari seseorang yang melancap sendiri, atau melalui ciuman, melancap atau melakukan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks dengan orang lain.
Keseronokan seksual biasanya tumbuh secara beransur-ansur dan seseorang merasa lebih banyak keseronokan dan sejenis ketegangan yang menarik. Semua perasaan ketegangan kemudian hilang apabila orgasma yang berlaku, dan orang yang mengalami perasaan keseronokan hebat. Perasaan boleh begitu kuat bahawa seseorang mungkin tidak dapat melihat, atau mendengar atau memikirkan tentang apa-apa seketika. Mereka mungkin malah mengerang dan memanggil dengan senang hati. Orgasma biasanya lepas hanya beberapa saat tetapi perasaan mungkin bertahan banyak lagi.
Apabila seorang lelaki telah orgasma, dia ejaculates. Ini bermakna bahawa sperma yang bercampur dengan air mani keluar akhir zakarnya di dalam cecair putih melekit. Selepas seseorang itu telah ejakulasi, dia kehilangan pendirian dan biasanya perlu berhenti seketika. Apabila seorang wanita telah orgasma, faraj sering menjadi sangat basah, tetapi dia boleh terus terangsang secara seksual selagi dia suka. Sesetengah wanita boleh mengalami lebih daripada satu orgasma tanpa henti.
Jika seseorang tidak mempunyai orgasma, ia tidak bermakna apa-apa salah. Malah, bimbang tentang mencapai orgasma atau saraf agak mungkin menyukarkan orang untuk berehat cukup untuk mempunyai satu.
Apakah seks?
Seks (juga dikenali sebagai Cara Bersetubuh Lebih Lama seksual menerusi dubur) apabila seorang lelaki meletakkan zakarnya ke dalam dubur dan rektum lelaki lain atau wanita.
Sesetengah orang mungkin mempunyai bantahan yang kukuh, terutamanya agama atau bantahan moral seks. Orang lain mungkin berasa tidak selesa kira-kira idea seks semata-mata kerana ia bukan sesuatu yang mereka fikir mereka akan mencari menyeronokkan atau ingin mencuba. Bagi orang lain bagaimanapun, Cara Bersetubuh Lebih Lama seksual menerusi dubur adalah cara yang menyeronokkan untuk mengadakan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks.
Jika pasangan memutuskan untuk mengadakan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks dubur, mereka perlu berfikir tentang menggunakan minyak pelincir yang berasaskan air seperti KY Jelly, dan kondom kualiti yang baik.
Seks sering digambarkan sebagai sesuatu yang hanya lelaki gay buat. Ini tidak benar. Banyak pasangan lurus terlibat dalam seks dubur, manakala ramai lelaki gay tidak pernah mencuba.
Sesiapa yang mahu cuba seks perlu memastikan bahawa pasangan mereka benar-benar mahu melakukannya. Jika seseorang mahu mencuba tetapi yang lain tidak, ia adalah lebih baik berpegang kepada bentuk seks yang lain bahawa kedua-dua pasangan menikmati.
Jika pasangan memutuskan untuk mengadakan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks dubur, mereka perlu berfikir tentang menggunakan minyak pelincir yang berasaskan air seperti KY Jelly, dan kondom kualiti yang baik. Mereka juga harus mengambil secara perlahan-lahan. Lapisan rektum yang lembut dan mudah rosak semasa menikam bertenaga, terutama jika rakan yang menerima tidak santai.
Terdapat salah tanggapan popular bahawa Cara Bersetubuh Lebih Lama seksual menerusi dubur antara wanita dan lelaki adalah cara yang baik untuk mengelakkan kehamilan. Seks tidak membawa risiko yang lebih rendah kehamilan daripada Cara Bersetubuh Lebih Lama seks vagina, tetapi kehamilan masih boleh berlaku jika air mani mana-mana kebocoran keluar dari dubur dan ke dalam faraj. Menggunakan kondom adalah cara yang lebih dipercayai menghalang kehamilan, dan mereka juga akan melindungi daripada jangkitan kelamin.
Berapa lamakah masa seks lepas?
Ia bergantung apa yang anda maksudkan dengan seks! Kali orang menumpukan untuk melakukan perkara-perkara seksual boleh bertahan dari beberapa minit, beberapa jam, atau bahkan sehari suntuk! Perbuatan sebenar Cara Bersetubuh Lebih Lama seks biasanya akan berlangsung sehingga seorang lelaki mempunyai orgasma (ejaculates atau datang), walaupun tidak ada apa-apa yang salah dengan berhenti sebelum titik ini.
Seorang lelaki mungkin mendapati dia datang dengan cepat kali pertama beliau mempunyai Cara Bersetubuh Lebih Lama seks. Biasanya persetubuhan berlangsung lagi sebagai orang yang lebih berpengalaman dan tahu apa yang akan. Tetapi dengan rakan kongsi baru ia boleh mengambil masa untuk orang lain untuk mendapatkan digunakan untuk antara satu sama lain. Seks biasanya akan berbeza pada setiap masa – ia bergantung kepada bagaimana pasangan rasa dan apa yang mereka mahu.
Adakah seks bising?
Hanya jika anda mahu! Sesetengah orang membuat bunyi apabila mereka melakukan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks. Mereka mungkin raungan atau mengerang dengan keseronokan atau menjerit. Sesetengah orang bercakap antara satu sama lain. Orang lain tidak bercakap atau membuat apa-apa bunyi. Tetapi badan anda mungkin membuat bunyi yang anda tidak boleh membantu – becak dan squishing. Ini mungkin memalukan atau lucu, tetapi mereka benar-benar biasa.
Berapa kerap orang melakukan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks?
Selera seksual sepenuhnya perkara rasa peribadi. Ada orang yang melakukan Cara Bersetubuh Lebih Lama seks sekali atau dua kali sehari dan lain-lain sebulan sekali. Ia mungkin berbeza bagi kebanyakan orang bergantung kepada sama ada mereka adalah dalam Cara Bersetubuh Lebih Lama, betapa sibuk mereka dan perasaan mereka. Kebanyakan orang berfikir mengenai seks lebih kerap daripada yang mereka lakukan.
Bagaimana anda mempunyai seks oral?
Seks oral adalah apabila salah satu licks orang atau menghisap zakar orang lain atau faraj. Apabila seks oral dilakukan kepada seorang lelaki yang kadang-kadang dipanggil kerja tamparan. Apabila ia dilakukan untuk seorang wanita kadang-kadang dipanggil menjilat keluar. Jika dua orang seks oral antara satu sama lain pada masa yang sama, ia kadang-kadang dipanggil 69 kerana bentuk tubuh mereka membuat. Seorang wanita tidak boleh hamil daripada memberi seks oral kepada seorang lelaki, walaupun dia menelan sperma itu.
Seks oral boleh menjadi pengalaman yang sangat sengit dan intim. Sesetengah orang suka memberi seks oral atau mempunyai. Orang lain berasa tidak selesa kira-kira idea dan tidak mahu melakukannya. Kadang-kadang orang merasa tekanan untuk seks oral apabila mereka tidak mahu. Ia adalah sangat penting untuk berfikir tentang apa yang orang lain benar-benar mahu jika anda mahu mempunyai seks oral. Beberapa jangkitan kelamin boleh disebarkan melalui seks oral. Terdapat kondom berperisa yang anda boleh gunakan semasa seks oral. Ini adalah untuk menghentikan apa-apa jangkitan yang mungkin diluluskan pada.
Bagaimana anda melancap?
Seorang wanita biasanya masturbates dengan menggosok, mengusap atau memerah kelentitnya. Kelentit adalah bahagian yang paling sensitif seksual seorang wanita. Dia mungkin juga menyentuh buah dadanya dan lain-lain kawasan sensitif tubuhnya. Seorang lelaki biasanya masturbates dengan mengusap, meraba atau ‘mengepam’ zakarnya, dan boleh menumpukan perhatian terutamanya di hujung, yang merupakan bahagian yang paling sensitif. Melancap adalah kadang-kadang dirujuk sebagai bermain dengan diri sendiri, atau, terutamanya dengan lelaki, jerking off, pekerjaan tangan, atau wanking.
Tidak ada sebab fizikal mengapa anda perlu atau tidak perlu melancap. Adalah tidak benar bahawa anda akan buta jika anda melancap, atau anda akan menjadi lemah atau kehilangan kesihatan anda.
Orang ramai tidak semestinya mula melancap apabila mereka mencapai akil baligh. Sesetengah orang jarang melancap, dan lain-lain melancap banyak. Ia berbeza-beza mengikut cara seseorang merasakan. Ramai orang melancap walaupun mereka berada di dalam suatu Cara Bersetubuh Lebih Lama dengan seseorang. Melancap boleh bertahan selagi anda mahu, tetapi secara umumnya orang melancap untuk antara beberapa minit dan setengah jam.
Tidak ada sebab fizikal mengapa anda perlu atau tidak perlu melancap. Adalah tidak benar bahawa anda akan buta jika anda melancap, atau anda akan menjadi lemah atau kehilangan kesihatan anda. Ia tidak mungkin untuk melancap terlalu banyak, walaupun anda perlu berhenti jika anda mula untuk membuat diri anda merasa sakit. Sesetengah orang berfikir bahawa jika seorang lelaki tidak melancap testis akan mengisi dengan sperma. Ini tidak benar, sperma hanya diserap ke dalam badan. Ia juga tidak benar bahawa wanita yang berfikir tentang seks atau melancap ‘mudah’.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin