Rabu, 25 Januari 2012

CARA MENGOSONGKAN AIR KENCING

Disebabkan kandungan kencing dan prostat anda adalah berdekatan, sebaiknya ada harus kencing sebelum melancap atau melakukan seks dimana ketika kandungan kencing anda terasa penuh. Kandungan kencing yang penuh akan membuatkan anda merasa harus terpancut air mani dan mempersulitkan anda untuk menghentikan diri dari terpancut.
Sumber : http://www.homebisnes.com/minyaklintah/amalan.html#besar

Incoming search terms:

  • cara hamilkan isteri
  • Tips suami hamilkan isteri
  • cara orgasma
  • belajar multiple orgasma dgn cara mengosongkan air kencing
  • petua hamilkan isteri
  • teknik pancutan hamilkan isteri
  • teknik pancutan untuk hamilkan isteri
  • terpancut air mani semasa isteri mengandung
  • Tips hamilkan isteri
  • panduan cara belajar melancap

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin