Jumaat, 27 Januari 2012

SELAMAT DATANG KE BLOG CINRAI.

Saya sebagai rakyat malaysia mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda yang melayari blog cinrai ini.Semoga blog saya dapat di baca oleh semua lapisan masyarakat satu malaysia dapat membaca blog saya ini.Saya harap agar blog cinrai ini dapat di sebarkan kepada semua rakan-rakan anda supaya blog saya dapat terus di baca oleh semua golongan dan lapisan masyarakat satu malaysia.Saya berharap agar blog saya dapat di terima cadangan saya kepada anda.Saya mengucapkan ribuan terima kasih sekali lagi kepada anda satu malaysia.Semoga anda sihat serta usia yang panjang dan di murahkan rezeki kepada anda.Terima Kasih Satu Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin