Jumaat, 27 Januari 2012

HUBUNGAN KELAMIN.

Kedudukan seks adalah Posisi Seks yang orang ramai boleh menerima pakai semasa atau untuk tujuan hubungan seks atau lain-lain aktiviti seksual. Perbuatan seksual secara umumnya digambarkan oleh kedudukan peserta menerima pakai untuk melaksanakan tindakan. Walaupun hubungan seks secara umumnya melibatkan penembusan seksual tubuh satu orang oleh orang lain, atau rangsangan yang hanya langsung organ seks satu demi satu, kedudukan seks boleh tidak semestinya melibatkan penembusan atau rangsangan langsung.
Tiga kategori hubungan biasanya diamalkan: persetubuhan faraj, yang melibatkan penembusan faraj zakar; persetubuhan lisan, yang melibatkan lisan elusan zakar yang atau faraj dengan mulut seorang pasangan hubungan seksual menerusi dubur, melibatkan memasukkan zakar ke dalam dubur seorang pasangan [1. perbuatan Sex] mungkin juga melibatkan lain-lain bentuk rangsangan genital, seperti melancap solo / bersama, yang mungkin melibatkan menggosok atau penembusan dengan menggunakan jari atau tangan, atau oleh peranti (mainan seks) seperti dildo atau vibrator.
Terdapat banyak posisi seks yang peserta boleh menerima pakai dalam mana-mana jenis ini melakukan hubungan seks atau perbuatan, mewujudkan jumlah yang hampir tiada batasan posisi seks. Senarai ini menggunakan enam Alfred Kinsey kedudukan kategori utama
Mubaligh, posisi seks yang paling biasa digunakan.
Kandungan
1 Sejarah
2 Posisi Seks Khas nyaring
2.1 rakan Menerusi di atas dengan kemasukan depan
2,2 Menerusi dari belakang
2,3 Menerima rakan di atas
2,4 Duduk dan merangkak
2,5 Tetap
2,6 posisi seks dubur
2,7 kedudukan Tolak-biasa
2.7.1 Lain-lain
2,8 Menggunakan perabot atau peralatan khas
2,9 Kedudukan untuk menggalakkan atau menghalang konsep
2,10 Kedudukan semasa mengandung
3 Bukan eksklusif
3,1 posisi seks Lisan
3.1.1 Fellatio
3.1.2 Cunnilingus
3.1.3 Enam puluh-sembilan
3.1.4 Anilingus
3,2 Posisi Seks lain
4 kedudukan Bukan nyaring
4.1 Genital-genital menggosok
5 Kumpulan seks
5.1 Dengan tiga peserta
5.2 Dengan peserta ramai
5,3 penembusan Pelbagai
6 Kesan kurang upaya fizikal dan batasan
7 Lihat juga
8 Rujukan
9 bacaan lanjut
10 Pautan luar
Sejarah
Kesusasteraan yang menerangkan kedudukan seks adalah sangat lama.
Teks terawal yang diketahui Zaman Pertengahan Eropah yang khusus kepada kedudukan seksual spekulum al foderi, kadang-kadang dikenali sebagai “Mirror dari luar vagina” atau secara literal “cermin untuk fuckers”, Catalan teks abad ke-15 yang ditemui pada tahun 1970-an. [4] [5]
Kedudukan semata-mata dpt menembus
Posisi Seks-Posisi Seks ini melibatkan kemasukan bentuk zakar zakar atau lain-lain (seperti tali-dildo) ke dalam faraj atau dubur.
Pekongsi menembusi di atas dengan kemasukan depan
Dubur mubaligh di antara dua lelaki
Kedudukan seks asas pada umumnya [rujukan?] Dipanggil [oleh siapa?] Kedudukan dakwah. Dalam kedudukan ini, para peserta menghadapi satu sama lain. Rakan kongsi penerima yang terletak di belakang / dengan kaki selain, manakala rakan menembusi terletak di atas. Ini kedudukan dan variasi berikut digunakan terutamanya untuk melakukan hubungan faraj, walaupun ada juga boleh digunakan untuk seks dubur.
Para rakan kongsi menembusi berdiri di hadapan rakan yang menerima, yang kaki kontang-kanting atas tepi katil satu atau beberapa platform lain seperti meja. [6] Dengan kaki yang rakan kongsi menerima, diangkat ke arah siling dan berehat terhadap rakan kongsi yang menembusi, ini adalah kadang-kadang dipanggil kedudukan rama-rama. Ini juga boleh dilakukan sebagai keadaan merangkak.
Rakan kongsi penerima yang terletak di belakang /. Rakan menembusi berdiri dan mengangkat pelvis rakan kongsi yang menerima untuk penembusan. Varian adalah rakan kongsi yang menerima untuk berehat atau kaki beliau di atas bahu rakan menembusi.
Rakan kongsi penerima yang terletak di belakang /, kaki ditarik ke atas lurus dan lutut berhampiran kepala. Rakan menembusi memegang kaki rakan kongsi yang menerima dan menembusi dari atas.
Begitu juga kepada kedudukan sebelumnya, tetapi kaki rakan kongsi yang menerima tidak perlu lurus dan rakan kongsi menembusi wrap atau senjata di seluruh rakan kongsi yang menerima untuk menolak kaki sehampir mungkin ke dada. Dipanggil stopperage dalam terjemahan Burton Taman Mukhallaqah.
Penjajaran teknik coital, kedudukan di mana seorang wanita menembusi vaginally: rakan kongsi menembusi masuk vaginally dalam kedudukan dakwah dan bergerak sedikit ke hadapan supaya asas bentuk zakar yang pembersihan kelentit.
Rakan menerima melintasi / kakinya di belakang kepala / beliau (atau sekurang-kurangnya meletakkan his / her kaki sebelah / telinga), sementara berbaring di belakang /. Rakan menembusi memegang rakan kongsi penerima ketat di sekeliling setiap kura-kura kaki atau buku lali dan terletak pada rakan yang menerima panjang. Sebuah variasi untuk mempunyai rakan kongsi yang menerima salib / buku lali / perut, lutut ke bahu, dan kemudian mempunyai dusta rakan menembusi pada buku lali rakan kongsi yang menerima menyeberangi / berat penuh. Dipanggil tiram Vienna oleh Joy of Sex. [8]
Menembusi dari belakang
Beberapa yang terlibat dalam kedudukan yang belakang penembusan yang biasa disebut sebagai anjing gaya.
Kebanyakan Posisi Seks-Posisi Seks ini boleh digunakan sama ada untuk menembusi faraj atau dubur.
Kelainan gaya anjing atau kedudukan anjing termasuk:
Rakan menerima atas semua merangkak dengan mendatar batang tubuh mereka. Memasukkan rakan kongsi menembusi dari belakang.
Dalam varian ke atas kedudukan anjing, batang tubuh rakan kongsi yang menerima bersudut ke bawah. Rakan kongsi menembusi boleh menaikkan pinggul mereka sendiri di atas mereka rakan kongsi yang menerima untuk menembusi maksimum.
Dalam varian lain kedudukan anjing, tempat rakan menembusi kaki mereka di sebelah setiap rakan kongsi penerima pada masa yang sama memastikan lutut mereka bengkok dan berkesan mengangkat sebagai setinggi mungkin sambil mengekalkan penembusan.
Tangan rakan menembusi biasanya perlu diletakkan di belakang rakan kongsi yang menerima terus daripada jatuh ke hadapan. [Rujukan?]
Dalam varian ke atas kedudukan anjing, kneels rakan yang menerima tegak. Rakan menembusi perlahan-lahan tarik lengan rakan kongsi yang menerima ke belakang di pergelangan tangan ke arah mereka.
Dalam kedudukan sudu kedua-dua pasangan berada di sebelah yang sama mereka menghadapi ke arah yang sama. [9]
Rakan kongsi penerima terletak di sebelah mereka. Rakan kneels menembusi dan menembusi dari belakang. Sebagai alternatif, rakan kongsi menembusi boleh berdiri jika rakan yang menerima adalah di atas permukaan yang dibangkitkan.
Rakan kongsi penerima terletak menghadap ke bawah, mungkin dengan penyebaran kaki mereka. Rakan menembusi terletak di atas mereka. [10] penempatan bantal bawah pinggul rakan kongsi yang menerima boleh membantu meningkatkan rangsangan dalam kedudukan ini.
Rakan menerima terletak telungkup ke bawah, lutut bersama-sama. Rakan menembusi terletak di atas dengan kaki penyebaran.
Rakan kongsi penerima terletak di sebelah mereka dengan kaki paling atas mereka ke hadapan. Rakan menembusi kneels menunggang kaki paling bawah penerima.
Menerima pasangan di atas
Kedudukan cowgirl
Lihat juga: Wanita di atas (kedudukan seks)
Posisi Seks-Posisi Seks ini kadang-kadang dipanggil wanita pada kedudukan atas, koboi atau cowgirl. Kebanyakan Posisi Seks-Posisi Seks ini boleh digunakan sama ada untuk menembusi faraj atau dubur.
Satu ciri Posisi Seks-Posisi Seks ini adalah bahawa rakan kongsi menembusi yang terletak di belakang mereka dengan pasangan yang menerima di atas:
rakan kongsi penerima boleh berlutut sambil neutral rakan kongsi menembusi, dengan peserta yang dihadapi antara satu sama lain.
sebagai alternatif, rakan kongsi penerima boleh menghadapi jauh dari rakan kongsi menembusi. Kedudukan ini kadang-kadang dipanggil koboi terbalik atau kedudukan cowgirl terbalik.
rakan kongsi penerima boleh melengkung kembali dengan tangan di atas tanah.
rakan kongsi penerima boleh mencangkung (bukan berlutut) yang dihadapi oleh rakan kongsi menembusi.
rakan kongsi penerima boleh membawa ke hadapan lutut mereka terhadap tanah.
rakan kongsi menembusi terletak dengan belakang atas mereka di meja yang rendah, sofa, kerusi, atau hujung katil, menjaga kaki mereka rata di atas lantai dan belakang selari dengan lantai. Rakan kongsi menerima straddles mereka, juga menjaga kaki mereka di atas lantai. Menerima pasangan boleh mengambil alih mana-mana pelbagai Posisi Seks.
kedudukan coital sisi telah disyorkan oleh Masters dan Johnson, dan disukai oleh tiga perempat daripada peserta kajian heteroseksual mereka setelah mencuba. Kedudukan melibatkan lelaki di belakangnya, dengan wanita itu melancarkan sedikit ke sisi supaya pelvis dia di atas itu, tetapi berat badannya di sebelah. [11]
Duduk dan melutut
Beberapa yang melakukan hubungan seks dari kedudukan duduk.
Kebanyakan Posisi Seks-Posisi Seks ini boleh digunakan sama ada untuk menembusi faraj atau dubur.
Rakan kongsi menembusi duduk di atas permukaan sesuatu kawasan, diulurkan kaki. Rakan kongsi penerima terletak di atas dan wrap kaki mereka di seluruh rakan kongsi menembusi. Dipanggil berdebar-debar dengan serta-merta dalam terjemahan Burton Taman Mukhallaqah.
Jika penetrator melintasi kaki mereka sebaliknya, ia dipanggil kedudukan teratai. [12] Kedudukan ini boleh digabungkan dengan cumbuan kedua-dua payu dara dan punggung menerima rakan kongsi dan punggung rakan kongsi menembusi, meningkatkan peluang kedua-dua keseronokan dan orgasma dalam kedua-dua pasangan.
Rakan kongsi menembusi duduk di kerusi. Rakan kongsi menerima straddles rakan menembusi dan duduk, yang dihadapi oleh rakan kongsi menembusi, kaki di atas lantai. Ini kadang-kadang dikenali sebagai tarian pusingan. Lain-lain varian ke atas penerima boleh disesuaikan dengan cara ini juga.
Rakan kongsi menembusi duduk di atas sofa atau di kerusi yang telah armrests.
Rakan kongsi penerima duduk di riba rakan kongsi menembusi, bersudut tepat dengan rakan kongsi menembusi, dengan atau belakang terhadap tempat letak tangan.
Kneels rakan menembusi manakala rakan menerima terletak di belakang mereka, pergelangan kaki pada setiap sisi bahu pasangan menembusi. [7]
Tetap
Salah satu rakan kongsi berdiri sambil memegang yang lain tanpa sokongan.
Kebanyakan Posisi Seks-Posisi Seks ini boleh digunakan sama ada untuk menembusi faraj atau dubur. Dalam kedudukan berdiri asas, kedua-dua pasangan berdiri menghadap satu sama lain. Variasi berikut mungkin:
Dalam kedudukan berdiri asas, kedua-dua pasangan berdiri menghadap satu sama lain dan terlibat dalam seks faraj. Untuk sepadan dengan ketinggian, rakan kongsi yang lebih pendek boleh, misalnya, berdiri di atas tangga satu atau memakai kasut tumit tinggi. Ia mungkin lebih mudah untuk mengekalkan teras pepejal jika perempuan itu telah pulang ke dinding. Dengan sokongan, Kama Sutra panggilan kedudukan ini kongres digantung. [13] Kedudukan ini adalah yang paling sering digunakan di tempat tegak, seperti dinding di dalam bilik tidur atau mandi.
Rakan menembusi berdiri, dan rakan kongsi menerima wrap lengan-lengan mereka di leher, dan kaki mereka di sekeliling pinggangnya, dan dengan itu mendedahkan sama ada faraj atau dubur dengan zakar lelaki. Kedudukan ini adalah lebih mudah dengan menggunakan objek yang kukuh di belakang penerima, seperti di atas.
Sebagai alternatif, rakan kongsi penerima boleh menghadapi jauh dari rakan kongsi menembusi yang membenarkan seks. Kedudukan ini adalah berbeza-beza dengan mempunyai rakan kongsi menerima menganggap kedudukan separa berdiri berbeza. Sebagai contoh, mereka mungkin bengkok pada bahagian pinggang, berehat tangan atau siku di atas meja.
Seks kedudukan dubur
Kedudukan seks melibatkan penembusan dubur. Kebanyakan posisi seks penyesuaian kedudukan faraj nyaring:
Doggy gaya memaksimumkan penembusan kedalaman penembusan, tetapi boleh menimbulkan risiko menolak ke arah kolon sigmoid. Jika rakan kongsi penerima lelaki, ini meningkatkan peluang untuk merangsang prostat. Rakan kongsi menembusi mengawal rentak menikam. Sebuah variasi kedudukan melompat mengatasi, di mana rakan kongsi menerima sudut batang tubuh mereka ke bawah.
Rakan kongsi yang menerima boleh juga terletak rata dan telungkup ke bawah, dengan rakan kongsi menembusi neutral paha mereka.
Dalam kedudukan dakwah, untuk mencapai penjajaran optimum, kaki rakan kongsi yang menerima harus di udara dengan lutut yang ditarik ke arah dada mereka. Beberapa jenis sokongan (seperti bantal) di bawah pinggul rakan kongsi yang menerima juga boleh berguna. Rakan menembusi kedudukan diri di antara kaki rakan kongsi yang menerima. Rakan kongsi menembusi mengawal rentak menikam. Kedudukan ini sering dinamakan baik untuk pemula, kerana ia membolehkan mereka untuk berehat dengan lebih terperinci daripada yang biasa dalam kedudukan gaya anjing.
Kedudukan sudu membolehkan rakan kongsi yang menerima untuk mengawal penembusan awal dan kedalaman, kelajuan dan daya menikam berikutnya.
Rakan menerima pada kedudukan teratas membolehkan rakan kongsi yang menerima lebih kawalan lebih mendalam, rentak dan kelajuan penembusan. Lebih khusus lagi, rakan kongsi penerima perlahan-lahan boleh menolak dubur mereka ke atas rakan kongsi menembusi, membenarkan masa untuk otot mereka untuk berehat.
Kedudukan kurang-biasa
Kedudukan T persegi
Kedudukan ini adalah lebih inovatif, dan mungkin tidak diketahui dengan meluas atau diamalkan sebagai yang disenaraikan di atas.
Rakan kongsi penerima yang terletak di belakang mereka, sehingga lutut dan kaki selain. Rakan menembusi terletak pada serenjang sampingan kepada penerima, dengan pinggul rakan menembusi di bawah gerbang yang dibentuk oleh kaki penerima. Kadang-kadang disebut T-persegi. [Rujukan?]
Kaki rakan kongsi yang menerima sama-sama beralih kepada satu pihak sambil memandang ke arah penetrator, yang telah merebak kaki dan kneeing lurus di belakang pinggul yang lain. Tangan penetrator atas pinggul lain. Kedudukan ini boleh dipanggil Modified T-square. [14]
Sikap ketujuh terjemahan Burton Taman Mukhallaqah kedudukan yang luar biasa yang tidak diterangkan dalam manual seks klasik lain. [7] Rakan kongsi penerima yang terletak di atau sampingan. Rakan menembusi menghadapi penerima, neutral kaki penerima yang lebih rendah, dan mengangkat kaki atas penerima pada kedua-dua belah badan ke atas digunakan oleh sesetengah pihak siku rakan menembusi atau ke bahu. Walaupun beberapa rujukan menjelaskan kedudukan sebagai “untuk akrobat ini dan tidak diambil secara serius,” [15] yang lain mendapati ia sangat selesa, terutamanya semasa mengandung.
Penetrator straddles salah satu kaki penerima, yang berbaring di sebelah mereka.
Piledriver adalah kedudukan sukar kadang-kadang dilihat dalam video lucah. Ia digambarkan dalam pelbagai cara oleh sumber-sumber yang berbeza. Dalam konteks heteroseksual, wanita itu yang terletak di bahagian belakang, maka menimbulkan pinggul dia setinggi mungkin, supaya rakan, berdiri, boleh memasukkan vaginally atau anally. Kedudukan meletakkan terikan yang agak besar ke atas leher wanita, jadi kusyen firma harus digunakan untuk menyokong beliau.
Penerima terletak telungkup ke bawah kaki yang tersebar di pinggir katil dan selari dengan lantai, manakala penetrator berdiri di belakang, memegang kedua-dua kaki.
Pam Basikal Rusty adalah serupa piledriver di mana penembusan dicapai dari atas pada sudut ke bawah dengan rakan kongsi yang menerima bawah sampingan sehingga.
Lain-lain
Rakan kongsi penerima di bawah. Rakan menembusi terletak di atas dgn tegak lurus kepada mereka.
Rakan kongsi menembusi terletak di belakang mereka, kaki merebak. Rakan kongsi penerima di belakang mereka di atas penetrator yang, kaki merebak, menghadap arah yang bertentangan.
Penetrator dan dusta penerima di belakang mereka, ketua-ketua menunjuk antara satu sama lain. Setiap meletakkan satu kaki di atas bahu orang lain (sebagai penjepit) dan kaki lain keluar agak ke tepi.
Rakan kongsi penerima yang terletak di belakang mereka dengan serenjang rakan menembusi berbaring. Liku rakan yang menerima lutut yang paling dekat dengan kepala rakan kongsi menembusi cukup supaya ada ruang untuk pinggang rakan menembusi patut di bawahnya, manakala kaki rakan kongsi menembusi bercelapak kaki lain rakan kongsi yang menerima.
Tindakan dalam dan keluar menikam akan bergerak di sepanjang sisi ke sisi dan bukannya paksi atas ke-bawah. Ini kadang-kadang dipanggil kedudukan gunting. Kedudukan ini membolehkan rangsangan payudara semasa seks, rakan-rakan untuk mengekalkan hubungan mata jika mereka mahu, dan bagi pandangan yang baik daripada kedua-dua pasangan mereka mencapai orgasma.
Rakan menembusi duduk di pinggir katil atau kerusi dengan kaki yang tersebar luas di tingkat. Rakan kongsi penerima yang terletak di belakang mereka di atas lantai dan langsir kaki dan paha ke atas kaki rakan kongsi menembusi. Rakan menembusi memegang lutut rakan yang menerima dan mengawal teras.
Menggunakan perabot atau alat-alat khas
Kebanyakan perbuatan seks biasanya dilakukan di atas katil atau lain-lain platform mudah. Sebagai pelbagai menyokong kenaikan tersedia, begitu juga pelbagai Posisi Seks-Posisi Seks yang mungkin. Perabot biasa boleh digunakan untuk tujuan ini. Selain itu, pelbagai bentuk perabot erotik dan alat-alat lain seperti fisting slings dan trapezes telah digunakan untuk memudahkan kedudukan seks yang lebih eksotik.
Kedudukan untuk menggalakkan atau menghalang konsep
Kehamilan adalah hasil potensi apa-apa bentuk seks di mana sperma datang dalam hubungan dengan kawasan vagina (hubungan seks biasanya vagina, tetapi mengandung boleh mengakibatkan daripada seks, seks digital dengan cecair sperma pada jari, atau malah sperma yang ada di badan dan dipindahkan ke kawasan vagina) di antara perempuan yang subur dan seorang lelaki yang subur. (Lelaki dan wanita biasanya subur oleh masa yang mereka mencapai baligh.)
Sex oral itu sendiri tidak boleh menyebabkan kehamilan. Walau bagaimanapun, jika tidak berhati-hati, ia boleh menyebabkan kehamilan jika sperma pada tangan atau badan yang datang dalam hubungan dengan kawasan vagina. Walaupun kedudukan seksual tertentu dipercayai oleh sesetengah orang untuk menghasilkan keputusan yang lebih baik daripada yang lain, semua ini adalah cara yang berkesan kontraseptif. Lihat kawalan Lahir: salah faham.
Kedudukan semasa kehamilan
Matlamatnya adalah untuk mengelakkan tekanan yang berlebihan pada perut dan untuk menyekat penembusan sebagaimana yang dikehendaki oleh rakan-rakan tertentu. Antara Posisi Seks-Posisi Seks di bawah Posisi Seks popular untuk seks semasa mengandung. [16]
Wanita di atas: mengambil tekanan abdomen wanita dan membolehkan beliau untuk mengawal kedalaman dan kekerapan menikam.
Wanita di belakang seperti dakwah, tetapi dengan tekanan yang kurang pada abdomen atau rahim. Wanita itu yang terletak di bahagian belakang dan menimbulkan lututnya ke arah dadanya. Rakan kongsi kneels antara kakinya dan masuk dari depan. Letakkan bantal di bawah bawah untuk keselesaan.
Sideways: juga mengekalkan tekanan abdomen beliau pada masa yang sama menyokong uterus nya pada masa yang sama.
Spooning: kedudukan yang sangat popular untuk digunakan pada peringkat lewat kehamilan; membenarkan penembusan cetek sahaja dan melegakan tekanan ke atas perut.
Duduk: dia cagakan rakan kongsi duduk, melegakan perut tekanan.
Dari belakang: membenarkan beliau untuk menyokong perut dan dada.
Bukan eksklusif
Seks kedudukan lisan
Seks oral boleh atau tidak boleh cepat mengerti, dan istilah yang diberikan kepada stimulasi kemaluan oleh mulut. Orang boleh terlibat dalam seks oral sebagai sebahagian daripada foreplay sebelum bersetubuh, atau sebagai, semasa atau berikutan hubungan kelamin. Ia juga boleh dilakukan untuk kepentingan diri sendiri, dan boleh dilakukan pada masa yang sama (contohnya, satu pasangan melakukan cunnilingus, manakala rakan lain melakukan fellatio), atau hanya satu pasangan boleh melaksanakan atas lain; ini mewujudkan pelbagai variasi [17]
Fellatio
Fellatio
Fellatio adalah seks oral yang melibatkan kemaluan seorang lelaki. Posisi Seks mungkin termasuk:
Seorang lelaki terletak di belakangnya manakala pasangan beliau kneels antara kakinya.
Seorang lelaki terletak di belakangnya manakala pasangan itu terletak sebelah kakinya.
Lelaki itu duduk di kerusi dan kneels rakan kongsi di hadapannya di antara kakinya.
Lelaki itu berdiri manakala kneels rakan kongsi itu sama ada di hadapannya atau duduk (di kerusi atau di tepi katil, dan sebagainya) dan liku ke hadapan.
Lelaki itu berdiri manakala rakan kongsi, juga berdiri, liku ke hadapan pada bahagian pinggang.
Walaupun rakan kongsi yang aktif terletak di belakang mereka, lelaki itu menganggap kedudukan dakwah tetapi diselaraskan ke hadapan untuk memasukkan zakarnya ke dalam mulut pasangan itu.
Lelaki berdiri atau crouches di pinggir katil, menghadap katil. Rakan kongsi yang aktif terletak di atas katil dengan kepala mereka tergantung di tepi mundur katil. Memasukkan zakar lelaki ke dalam mulut pasangan itu, biasanya untuk mencapai penembusan tekak yang mendalam, di mana keseluruhan zakar menembusi membuka mulut.
Lelaki itu fellates zakar sendiri; melihat autofellatio
Rakan kongsi yang aktif (yang perempuan) yang terletak di bahagian belakang, dan lelaki memasukkan zakar di antara belahan itu, dan ke dalam mulutnya.
Cunnilingus
Cunnilingus
Cunnilingus adalah seks oral yang melibatkan kemaluan seorang wanita. Posisi Seks mungkin termasuk:
Wanita itu yang terletak di belakang beliau seperti dalam kedudukan dakwah. Rakan kongsi yang aktif yang terletak di hadapan mereka antara kakinya.
Rakan kongsi aktif duduk. Wanita itu berdiri menghadap dari dan liku di pinggul.
Rakan kongsi aktif duduk. Wanita itu berdiri atau squats menghadap ke arah rakan kongsi dan boleh gerbang belakang, untuk mewujudkan rangsangan lanjut.
Rakan kongsi yang aktif yang terletak di belakang mereka, manakala wanita kneels dengan kakinya di sisi mereka dan kemaluan mereka dengan mulut mereka sendiri. Humorously dipopularkan dalam Monty Python song “Duduk Pada Wajah Saya” (1980).
Wanita itu perkhidmatan kemaluan sendiri. Walaupun jarang berlaku, sesetengah wanita masih mencari ini mungkin melihat autofellatio
Wanita itu berdiri, mungkin perembatan dirinya dinding. Kneels rakan kongsi yang aktif di hadapan.
Wanita itu duduk di atas katil dengan kakinya terbuka, kneels rakan aktif di hadapan.
Wanita itu terbalik (berdiri di atas tangan, yang dipegang oleh rakan kongsi, atau menggunakan sokongan, seperti perhambaan atau perabot), dengan kedudukan rakan kongsi aktif atau melutut (bergantung kepada ketinggian) di depan atau di belakang. Keadaan ini sesuatu yang mungkin sukar untuk mencapai atau mengekalkan untuk tempoh masa yang dilanjutkan, tetapi jutaan darah ke otak boleh mengubah kesan rangsangan.
Wanita itu berdiri di atas tangan, berehat kaki masing-masing sama ada di sebelah kepala rakan kongsi aktif, dengan rakan kongsi yang aktif berdiri atau melutut menghadapi mereka. Bergantung kepada jalan sehingga wanita itu menghadap, rangsangan yang berbeza dan tahap keselesaan mungkin boleh didapati.
Enam puluh sembilan
Lelaki dan wanita dalam kedudukan 69
Seks serentak lisan antara dua orang dipanggil 69. Ia dinamakan kongres gagak dalam Kama Sutra. Pasangan itu boleh menjadi lelaki atau perempuan. Mereka boleh berbaring sebelah-menyebelah, berbaring di atas yang lain, atau berdiri dengan satu rakan kongsi memegang terbalik lain turun.
Anilingus
Gambaran seorang wanita melaksanakan anilingus pada wanita lain.
Kedudukan anilingus, juga dikenali sebagai butt menjilat, rimming, dubur-oral seks, rimjob, atau melambung salad sering varian kepada orang-orang yang bagi seks oral-genital. Kedudukan Rimming khusus termasuk:
Rakan kongsi yang pasif merangkak. Rakan kongsi yang aktif di belakang mereka.
Rakan kongsi pasif di belakang mereka dengan kaki mereka.
Rakan kongsi pasif di atas dalam kedudukan Enam puluh sembilan.
Oleh itu, trombon Rusty, di mana seorang lelaki itu berdiri manakala rakan kongsi aktif anilingus kedua-dua persembahan dari belakang, secara amnya dari kedudukan merangkak, sementara juga melancap rakan kongsi berdiri, agak menyerupai seseorang yang bermain trombon.
Posisi Seks lain
Penjarian daripada faraj atau dubur.
Orang jijik: penjarian serentak faraj dan dubur dengan menggunakan sebelah tangan. Indeks dan jari tengah adalah dimasukkan ke dalam faraj, dan kemerah-merahan dalam dubur. Beberapa variasi yang mungkin dengan menggunakan kombinasi yang berlainan jari dalam setiap orifis. Akta ini tokoh-tokoh penting dalam Story O: sejurus selepas ketibaan O di Chateau, seorang lelaki menangkap dia dengan cara ini. O terkejut, tetapi dia belajar untuk menerima hakikat ini dan pencerobohan ruder. Kadang-kadang dirujuk sebagai “Dua in Pink, salah satu di berbau busuk.”
Orang jijik Perempuan: pada masa yang sama jari dubur seorang lelaki dengan ibu jari pada masa yang sama merangsang skrotum dengan jari yang lain. Ini dilakukan dengan membuat bentuk dengan tangan seolah-olah seseorang sedang memegang mangkuk kaca wain.
Fisting: memasukkan seluruh tangan ke dalam faraj atau dubur. Ini biasanya memerlukan sejumlah besar minyak pelincir dan bersantai. Tangan biasanya tidak sebenarnya dibuat ke dalam genggaman, tetapi sebaliknya ibu jari diletakkan di antara jari tengah dan gelang. Fisting dubur boleh sangat berbahaya dan juga membawa maut jika tangan air mata lapisan usus. [Rujukan?]
Posisi Seks bukan-cepat mengerti
Rencana utama: Bukan-nyaring seks
Bukan-nyaring seks atau frottage-istilah umum untuk menggosok kemaluan seseorang rakan kongsi seseorang. Ini mungkin termasuk kemaluan atau punggung rakan kongsi. Sebagai sebahagian daripada foreplay atau mengelakkan seks cepat mengerti, orang yang terlibat dalam pelbagai tingkah laku bukan-nyaring seksual, yang mungkin atau tidak mungkin membawa kepada puncak syahwat.
Bersama melancap: rangsangan zakar bagi lelaki dan kelentit dan / atau faraj wanita. Rakan-rakan yang pada masa yang sama merangsang kemaluan satu sama lain dengan melancap bersama atau serentak, geseran hubungan antara kemaluan berirama atau persetubuhan nyaring sebenar boleh membawa kepada orgasma dalam satu pekongsi atau yang lain (atau kadang-kadang masa yang sama dalam kedua-dua). Rakan-rakan yang sama-jantina juga boleh merangsang orgasma masing-masing mengikut cara yang sama.
Humping kering: frottage manakala pakaian. Akta ini adalah perkara biasa, walaupun tidak penting, dalam gaya tarian yang dikenali sebagai “mencanai”.
Handjob: Manual rangsangan zakar atau kelentit rakan kongsi
Footjob: menggunakan kaki untuk merangsang zakar.
Persetubuhan susu: menggunakan payudara bersama-sama untuk merangsang zakar melalui belahan. (Jangan dikelirukan dengan “kerja bodoh” yang bermakna untuk menjalani pembedahan augmentive yang dilakukan ke atas payudara.) Juga dipanggil titjob, titty-fucking, dada-wank, atau main otot. Beberapa segi slang lain wujud.
Persetubuhan axillary: dengan zakar dalam ketiak.
Orgasma kawalan: Dengan sendiri atau oleh rakan kongsi pengurusan stimulasi fizikal dan sensasi yang berkaitan dengan tahap keghairahan emosi dan fisiologi. Melalui amalan melancap individu boleh belajar untuk membangunkan kawalan tindak balas badan mereka sendiri dan masa yang orgasmic. Dalam rangsangan rakan kongsi, rakan kongsi sama ada boleh mengawal tindak balas dan masa orgasmic mereka sendiri. Dengan persetujuan bersama rakan sama ada yang sama boleh belajar untuk mengawal atau meningkatkan pasangan mereka orgasmic tindak balas dan masa. Teknik Rakan orgasma rangsangan yang dirujuk kepada orgasma seperti yang berkembang, orgasma dilanjutkan atau kawalan orgasma boleh dipelajari dan diamalkan sama ada rakan kongsi untuk memperbaiki kawalan mereka sambutan orgasmic yang lain.
Pasangan saling memilih yang mengawal atau tindak balas kepada yang lain.
Orgasmic meditasi, [18] adalah amalan Kesedaran di mana objek meditasi jari sedar untuk menghubungi kemaluan. “OMing” diamalkan secara berpasangan, dengan salah satu rakan kongsi, perlahan-lahan memegang kemaluan dengan kedua-dua belah tangan, dan jari indeks pekongsi itu perlahan-lahan, tepat, perlahan-lahan mengusap kelentit yang perempuan yang khusus dan dengan kedua-dua pihak meletakkan kesedaran lengkap mereka mindfully pada titik yang setempat hubungan di antara mereka. Kedua-dua pengamal menumpukan perhatian mereka sepenuhnya pada hujung saraf sensitif dan kawalan otot mereka terbaik dalam mengusap gerakan untuk membangunkan perantara (limbic) resonans antara pengamal. Kesudahan yang baik, bukan sekadar orgasme tetapi sambungan interpersonal.
Humping istilah slang boleh merujuk kepada kemaluan melancap-menikam seseorang terhadap permukaan objek yang bukan-seksual, pakaian atau tak Berpakaian; atau ia mungkin merujuk kepada seks nyaring.
Menggosok kemaluan-kemaluan
Frot
Rencana utama: seks Intercrural, Frot, dan Tribadism
Menggosok kemaluan-kemaluan, kadang-kadang dirujuk sebagai menggosok GG, difahami secara umumnya sebagai hubungan seks dalam erti kata yang lebih sempit, dan sering di kalangan rakan-rakan yang sama-seks. Seks dengan menggosok kemaluan bersama kadang-kadang dikumpulkan dengan ‘frottage’. Syarat-syarat lain seperti ‘seks bukan nyaring’ atau ‘outercourse’ juga digunakan, walaupun mereka boleh dipertimbangkan heterosexist dan mengelirukan oleh sesetengah.
Intercrural, seks atau seks interfemoral: dengan zakar di antara paha rakan kongsi, mungkin meraba vulva, skrotum atau perineum.
Frot atau frottage: dua orang lelaki yang saling menggosok zakar bersama-sama.
Tribadism atau tribbing: dua perempuan saling menggosok vulvae bersama-sama.
Dok: melancap bersama dengan memasukkan kepala zakar ke dalam kulup zakar jantan lain.
Seks Kumpulan
Bertiga lisan dengan seorang lelaki dan dua orang anak perempuan
Bertiga dengan tiga orang perempuan
Édouard-Henri Avril gambaran “Sandwich”
Penembusan Double.
Assemblages pelbagai orang boleh mengambil bahagian dalam kumpulan seks. Walaupun seks kumpulan tidak membayangkan bahawa semua peserta perlu berada dalam hubungan seks dengan semua orang lain pada masa yang sama, beberapa Posisi Seks hanya boleh dilakukan dengan tiga atau lebih orang.
Dengan Posisi Seks-Posisi Seks yang disenaraikan di atas, posisi seks kumpulan yang lebih menjadi praktikal jika perabot erotik digunakan.
Dengan tiga peserta
Apabila tiga orang mempunyai hubungan seks dengan satu sama lain, ia adalah dipanggil bertiga. Cara yang mungkin mempunyai semua rakan kongsi dalam hubungan seksual antara satu sama lain termasuk:
Satu orang yang melakukan seks oral ke atas salah seorang daripada kedua-dua rakan-rakan lain semasa mereka terlibat dalam hubungan seksual menerusi dubur atau faraj. Kadang-kadang dipanggil panggang meludah
Seorang lelaki kemaluan atau dubur dengan satu rakan kongsi, manakala dirinya anally ditembusi oleh yang lain (mungkin dengan tali-dildo).
Tiga rakan diambil atau berdiri selari dengan salah satu antara dua yang lain. Kadang-kadang dipanggil sandwic. Istilah ini secara khusus boleh merujuk kepada penembusan dua wanita, dengan satu zakar dalam dubur beliau, dan lain-lain dalam vaginanya.
Peserta mempunyai kemaluan atau dubur dengan satu rakan kongsi, dan kedua-duanya memberikan seks oral kepada ketiga.
Tiga orang melakukan seks oral dalam tatarajah segi tiga, biasanya dipanggil “rantaian daisy”.
Slang istilah Lucky Pierre kadang-kadang digunakan merujuk kepada orang yang memainkan “peranan tengah” dalam bertiga.
Dengan peserta ramai
Posisi Seks-Posisi Seks ini boleh diperluaskan untuk menampung mana-mana bilangan peserta:
Sekumpulan lelaki melancap dipanggil jerk bulatan.
Sekumpulan lelaki melancap dan ejaculating di muka satu orang, dikenali sebagai bukkake.
Sekumpulan lelaki, wanita, atau kedua-duanya, masing-masing seks oral melaksanakan pada akan datang, dipanggil rantaian daisy.
Apabila seorang wanita atau lelaki diberi perhatian yang bersiri atau selari banyak, selalunya melibatkan giliran (“menarik kereta api”), ia sering diistilahkan sebagai gangbang (asalnya semata-mata istilah rogol, tetapi kini digunakan untuk termasuk seks kumpulan persetujuan).
Penembusan berbilang
Penembusan berbilang merujuk kepada satu orang yang secara seksual menembusi beberapa kali secara serentak. Ia biasanya melibatkan antara dua dan lima peserta. Penembusan boleh dicapai oleh jari jari, mainan seks, atau zakar. Posisi Seks-Posisi Seks ini adalah popular dalam pornografi, tetapi ia adalah sukar untuk mengatakan sama ada mereka menikmati mana-mana populariti yang ketara di luar.
Jika seseorang ditembusi oleh dua objek, generik dipanggil penembusan double (kadang-kadang disingkatkan dp). Memandangkan faraj, dubur dan mulut, terdapat beberapa cara di mana ini boleh dilakukan. Ini termasuk:
Penembusan serentak dubur oleh dua zakar atau objek lain. Ini biasanya dipanggil dubur dua kali atau dua kali ganda pemadat.
Serentak penembusan faraj oleh dua zakar atau objek lain. Ini biasanya dipanggil double vagina atau dua kali pemadat.
Serentak penembusan faraj dan dubur. Jika ini dilakukan dengan menggunakan zakar dan / atau tali-dildos, ini kadang-kadang dipanggil sandwic atau BigMac. Orang jijik (lihat di atas) memenuhi ini jari yang menggunakan beberapa sebelah tangan.
Penembusan serentak mulut dan sama ada faraj atau dubur. Jika objek yang menembusi zakar, ini kadang-kadang dipanggil panggang meludah.
Jika seseorang ditembusi oleh tiga objek, generik dipanggil penembusan tiga kali ganda. Kemungkinan termasuk:
Dua zakar menembusi faraj dan dubur atau sebaliknya. Walaupun mungkin, kedudukan ini adalah amat sukar.
Satu zakar dalam dubur, satu dalam faraj, dan satu dalam mulut secara serentak, kadang-kadang dipanggil membuat kedap udara atau suatu meterai kedap udara.
Double faraj, dubur dua kali (DVDA) adalah kedudukan andaian seksual dari Orgazmo filem yang melibatkan penembusan quadruple.
Penembusan pelbagai variasi ini biasanya dilihat dalam pornografi yang bertujuan untuk lelaki lurus. Antara Posisi Seks-Posisi Seks ini meletakkan dua orang lelaki dalam hubungan intim dengan satu sama lain, sama ada secara langsung atau tidak langsung.
Kesan kurang upaya fizikal dan batasan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin