Khamis, 26 Januari 2012

AZAB ALLAH KEPADA PEZINA.



Dahulu Malaysia dikejutkan dengan pelbagai kes buang bayi.Tahun lepas,hampir setiap hari keluar berita tentang gejala ini.Ini disebabkan berlakunya gejala zina yang berleluasa dan ramai diantaranya adalah umat Islam.

Azab Allah pada penzina amat berat di akhirat dimana kemaluannya ditusuk.Berikut adalah cerita dan bukti azab Allah pada penzina sudah tiba sejak di dunia lagi.

1)Bangkok-Thailand.Polis Thailand menyerbu sebuah pusat pelacuran yang terkenal dan mendapati seorang pelacur telah mati selepas 2 jam melakukan zina dengan pelanggannya.Keadaan pelacur itu amat mengerikan,pihak polis mendapati wajah dan tubuh pelacur itu hitam terbakar.Gambar diatas.

2)Seorang ustaz menceritakan suatu kejadian yang berlaku di Melaka apabila seorang isteri berzina dengan teman lelaki simpanannya ketika suaminya bekerja.Ketika berzina,tubuh kedua-dua pasangan itu melekat dan tidak dapat dipisahkan.Ketika pasangan ini dibawa ke hospital untuk dibedah,salah seorang pasangan itu telah meninggal dunia.

3)Negara Arab.Seorang penceramah terkenal menceritakan tentang seorang remaja lelaki yang warak dan taat pada agama.Ketika bercuti,dia telah bertemu dengan seorang wanita.Bermula dengan minum arak,pemuda tersebut dipaksa oleh wanita untuk minum air kencing setan itu.Setelah dipaksa,dia tewas.Dia minum arak bersama wanita itu hingga mabuk.Selepas mabuk,wanita itu membawa pemuda itu ke sebuah hotel berdekatan.Wanita itu mengajaknya melakukan zina dan pemuda itu meniyakannya.Selepas berzina,kedua-dua pasangan itu bertelanjang,pemuda itu meninggal serta merta di atas katil.

4)Negara Arab.Sepasukan ahli Jabatan Agama bahagian pencegah maksiat melakukan serbuan di sebuah hotel mewah yang menjadi sarang pelacuran.Ketika tiba di satu bilik,semua anggota terkejut melihat seorang wanita dan dua lelaki bertelanjang bulat mati di atas katil tanpa sebab.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin