Ahad, 8 Januari 2012

KERAJAAN MALAYSIA HARUS BERI PELUANG KEPADA RAKYAT MELIHAT SIARAN DARI LUAR NEGARA.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya membenarkan rakyat satu malaysia menggunakan parabola antarabangsa di negara malaysia.Bagi saya kerajaan malaysia hanya mementingkan astro sahaja setiap bulan di bayar.Adakah kerajaan malaysia ini memang tak guna tidak memberi peluang rakyat malaysia menggunakan parabola antarabangsa di negara malaysia.Walaupun negara malaysia sudah maju dan bertaraf teknologi dengan adanya jalur lebar,handphone dan lain-lain lagi.Bagi saya kerajaan malaysia memberi kelonggaran kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola seperti negara-negara lain.Janganlah kerajaan malaysia seperti negara kuku besi beri peluang kepada rakyat melihat siaran dari luar negara.Bagi pandangan saya kerajaan malaysia harus memberi peluang kepada rakyat melihat perkembangan siaran dari luar negara tidak semestinya melalui astro sahaja.Kerajaan malaysia harus membuka minda jangan seperti katak di bawah tempurung.Apa yang saya lihat kebanyakkan rumah menteri  serta istana pasang parabola kenapa rakyat tidak boleh?.Saya sebagai rakyat malaysia ingin juga memasang parabola.Sepatutnya kementerian penerangan dan komunikasi memberi kelonggaran kepada rakyat malaysia mengunakan parabola.Kerajaan malaysia adalah sifat yang zalim kepada rakyatnya serta tidak memberi peluang kepada rakyat melihat siaran dari luar negara.Bagi saya kalau nak di katakan gambar lucah banyak yang boleh dapat di lihat melalui internet,handphone dan vcd cakera padat boleh dapat di lihat.Bagi pandangan saya kerajaan malaysia adalah paling tak guna tidak memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin