Ahad, 8 Januari 2012

PELAJAR TIDAK HARUS MENGAMBIL BAHAGIAN DALAM TUNJUK PERASAAN.

Saya sebagai rakyat malaysia memberi nasihat kepada semua pelajar-pelajar universiti supaya memberi tumpuan kepada pelajaran.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan anak-anak muda terjerebak dengan gejala-gejala yang negatif seperti merempit,judi,minum arak,maksiat,gangster,tunjuk perasaan dan sebagainya.Bagi saya kebanyakkan anak-anak muda mudah terjerebak dengan gejala-gejala negatif.Pada pendapat saya sepatutnya pelajar harus memberi sepenuh perhatian terhadap pelajaran yang diambil.Pelajar harus memberi perhatian dan tumpuan sepenuh kepada pelajaran.Bagi saya pelajar-pelajar universiti tidak perlu mengambil bahagian dalam tunjuk perasaan.Ingatlah kedua ibu bapa kita kerana mereka mengharap seorang anak yang berjaya dalam sesuatu pelajaran.Janganlah menghampakan kedua orang tua kita.Semoga nasihat saya dapat di terima oleh semua pelajar-pelajar universiti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin