Khamis, 22 Disember 2011

ADAKAN BAS MELALUI KAWASAN SUNGAI SELUANG,KULIM,KEDAH

Saya sebagai rakyat malaysia memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya adakan bas pengangkutan awam di kulim.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan bas tidak melalui jalan-jalan dan di taman-taman.Jadi saya cadangkan kepada syarikat bas awam adakan bas pengangkutan di kulim melalui jalan-jalan seperti taman lobak,taman sawi,taman kangkong dan lain-lain taman di kawasan kulim.Saya menyeru agar syarikat bas adakan operasi di kulim.Saya harap agar apa yang saya berikan adalah kebaikan bersama penduduk kulim,kedah.Semoga cadangan saya dapat di terima oleh pengusaha bas di kulim.Pada era tahun 90 an ada syarikat bas koperasi mengambil penumpang di taman tapi sekarang tidak mempunyai bas langsung hanya mengunakan teksi sahaja.saya harap ambil perhatian kepada syarikat bas penduduk-penduduk yang masih mengunakan perkhidmatan bas di kulim.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin